Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Ystävällinen palvelu jatkui taas tänään.
lmoitin et hävis jarrut eilen kun ette olleet muistaneet letkua korjata. Sanovat vaan et "Onhan se vähän ilkeä ajettava mutta eihän siitä kokonaan jarrut häviä"!
Liikkeellä oli 2 työpäivää aikaa korjata vika..mutta sinä aikana eivät olleet koskeneet koko autoon.
Kampiakselin tunnistimen sain tilaukseen mutta meni tovi ennenkuin löysivät oikeanlaisen. Sopiva löytyykin moottorin numeron mukaan..mistä lieneevät ensin katsoneet.
Tänään tein sopimuksen et merkkiliike ei mun autoon enää koske..ainakaan Auto-Forum!
Pitää työllistää noita pikku pajoja missä saa palvelua pyytämättä
Katoppa searchilla tota nokkaakselin anturia, pistin jossain vaiheessa oikean kytkennän tänne. Olet saanu sen uudemman anturin jossa eri liitin kun vanhassa anturissa. Pientä juotostyötä niin johan auto toimii.
On 2004-10-22 12:52, keltanokka wrote:
Katoppa searchilla tota nokkaakselin anturia, pistin jossain vaiheessa oikean kytkennän tänne. Olet saanu sen uudemman anturin jossa eri liitin kun vanhassa anturissa. Pientä juotostyötä niin johan auto toimii.
Kyse oli kampiakselin tunnistimesta ei nokkaakselin. Mut joo..uudemman mallin sain mut liikke antaa uuden. Niitten moka!
On 2004-10-22 11:23, Gsi:sti wrote:
Tänään tein sopimuksen et merkkiliike ei mun autoon enää koske..ainakaan Auto-Forum!
Pitää työllistää noita pikku pajoja missä saa palvelua pyytämättä
Oon tehny kans saman sopimuksen itteni kanssa. Nyrkkipalla, jossa itse olen käynyt niin aina saanut hyvää palvelua ja hommat hoitunu asiallisesti. Kun tuntitaksakin on reilusti puolet merkkiliikken taksoista niin ei tarvi miettiä kumpaan menisi. Merkkiliikkeeseen vasta kun on AIVAN pakko.
Hyvä..niin sitä pitää. Olisimpa iteki älynny viedä muualle mut noita diagnostiikka laitteita ei oikeen tahdo joka pajassa olla. Kehtaavat kuulemma joskus pyytää viel maksun kun lukeevat vikakoodin..ei näin..ei todellakaan näin!
25€ pyytävät siitä huvista täälläkin.. Pitää itekkin pistää bisnes pystyyn ja lukea koodit 5e llä
Kuolematon totuus: Miesten ja pikkupoikien ainoa ero on heidän leikkikalujensa hinnoissa.
Owner of Yellow Devil Opel Vectra A Tbo "Jumaliste mikä ämpäriTurbo!
niko . sakko @ kotinet . com
On 2004-10-24 21:16, |Niksu| wrote:
25€ pyytävät siitä huvista täälläkin.. Pitää itekkin pistää bisnes pystyyn ja lukea koodit 5e llä
Jeps...ostaa jonkun todella hienon 6cm pitkän häiriösuojatun hyppylangan pätkän
ajattelitteko sit sillä samalla hyppylangalla hoitaa myös noi ohjainlaitteitten ohjelmoinnit vai? ootteko miettiny paljonko semmonen testeri kustantaa? täytyy sen varmaan ittensä takasinki maksaa...
Oot Gsi:sti oikeella asialla... kyseisen firman asiat on niin perseellään, et otin itekkii sieltä loparit kesken torstaipäivän... mut kaikki merkkiliikkeet ei kyl oo samanlaisia. Oon ollu nyt viime aikoina naapurikaupungin Opelilla töissä ja meininki on oikeesti ihan toinen... ihmetellä täytyy että tuo mainitsemasi firma vielä pyörii, mut eiköhän sekii vielä muutu...
<font size=-1>[ This Message was edited by: Jussi.R on 2004-10-25 21:18 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: Jussi.R on 2004-10-25 21:19 ]</font>
[quote]
On 2004-10-25 21:17, Jussi.R wrote:
Oot Gsi:sti oikeella asialla... kyseisen firman asiat on niin perseellään, et otin itekkii sieltä loparit kesken torstaipäivän... mut kaikki merkkiliikkeet ei kyl oo samanlaisia. Oon ollu nyt viime aikoina naapurikaupungin Opelilla töissä ja meininki on oikeesti ihan toinen... ihmetellä täytyy että tuo mainitsemasi firma vielä pyörii, mut eiköhän sekii vielä muutu...
Mut nyt toimii Astra taas loistavasti..on kuin "uusi"! heh..
Jännää kun Foorumin pojat ei ollu vaihtanu jakoremmiä vaikka oli aika kärsineen näkönen..vaikka sillä oli ajettu vasta 45tkm.
Nyt kun toimis taas ainakin vuoden päivät hyvin niin olisin aika tyytyväinen.
Oli muuten hyvä palvelu jo tänään
<font size=-1>[ This Message was edited by: Gsi:sti on 2004-10-25 22:11 ]</font>
On 2004-10-25 21:17, Jussi.R wrote:
<font size=-1>[ This Message was edited by: Jussi.R on 2004-10-25 21:18 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: Jussi.R on 2004-10-25 21:19 ]</font>
sitten ne ihmettelee mikkelissä ja joensuussa miksi savonlinnalaiset käy naapurikaupungissa huollatamassa autonsa.
itse käyn osat mielummin Timosen autosta, jos se vaan on mahdollista tai kun liikun joensuussa päin.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.