x20xev vs c20xe

Keskustelua Opeleista
Black Diamond
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Black Diamond »

On 2004-10-25 22:26, Megaman wrote:
Nyt B-ompussa on X20XEV ja käytännön vääntöä on ihan mukavasti käytössä jo alkaen 1500 rpm kohdalla.
Terve taas!

Jaa tossa alitehoisessa leivänpaahtimessa vääntöa tarpeeksi. :lol: :lol:

Kun sitä ei ole samankoneisessa Vectrassakaan nimeksikään,kuinka tuollainen rulaava sämpylä mihinkään menisi.

Jospas tarkistaisit mielikuvituksesi laukkaa,ja herää välillä todellisuuteen.Aja vaikka jotain muuta autoa välillä,jätä toi alitehoinen omppu jo vaikka torille roskalaatikoksi.

EDIT:Olisit ottanut isommalla koneella tuon auton,niin ei tarvisi mäkiautolla ajella.Toi vajaa 190Nm neljässätonnissa onkin hirveän paljon.:lol: :lol:

<font size=-1>[ This Message was edited by: crystal on 2004-10-26 00:45 ]</font>
Megaman
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Megaman »

On 2004-10-26 00:36, crystal wrote:
On 2004-10-25 22:26, Megaman wrote:
Nyt B-ompussa on X20XEV ja käytännön vääntöä on ihan mukavasti käytössä jo alkaen 1500 rpm kohdalla.
Terve taas!

Jaa tossa alitehoisessa leivänpaahtimessa vääntöa tarpeeksi. :lol: :lol:

Kun sitä ei ole samankoneisessa Vectrassakaan nimeksikään,kuinka tuollainen rulaava sämpylä mihinkään menisi.

Jospas tarkistaisit mielikuvituksesi laukkaa,ja herää välillä todellisuuteen.Aja vaikka jotain muuta autoa välillä,jätä toi alitehoinen omppu jo vaikka torille roskalaatikoksi.
Mulle on oikeastaan ihan yx vi*unmaku,mitä sontaa se kristallimies täällä suustaan päästelee.Sun uskottavuudesta meni tänään,tai itseasiassa jo eilen ne loputvähätkinkin ja mulle sä oot ihan täys nolla,vaihda vaikka Nickiä ja alota alusta.Sehän on sulle tuttuakin tutumpaa puuhaa... :lol:
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...
Black Diamond
'Diplomat'
'Diplomat'

No "megamanilla" sitä uskottavuutta ei ole ollut missään vaiheessa.Niin moni asia kertoo sen...

Ja ei se sama sinulle ole,mitä minä kirjoitan,älä valehtele.Jokakerta pitää lukea minun jutut,ja koittaa räpeltää mukana jotain... :lol:

<font size=-1>[ This Message was edited by: crystal on 2004-10-26 00:50 ]</font>
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega16T »

crystalille:kun nuo opelit sua näyttää kiinnostavan niin käy kurkkaa mitä sulle kirjoitin tonne missä kyseltiin calibrojen varttimaili aikaa ja vastaa siihen
Megaman
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Juuh,mitäs jos se äitin kakkapylly (siteeraan nimim. Crystalin käyttämiä lempinimiä forumilaisista) ottaa vaan ne iskältä saadut autopelikortit sinne tyynyn viereen ja menee tutimaan...kellokin on jo paljon! HYVÄÄ YÖTÄ!

- Näihin kuviin,näihin tunnelmiin päätämme lähetyksen...
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...
Black Diamond
'Diplomat'
'Diplomat'

"megaman" miksi sinulla ei ole signaturen kohdalla lainkaan moottorin kokoa?Olisit ostanut isommalla,ja tehokkaammalla koneella,niin sitä ei tarvisi hävetä ja peitellä.Peräti 190Nm neljässätonnissa...Wau! :lol:
Megaman
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

No eipä tuo näy itelläskään...mikä se oli 1.8 1799cm :grin: Turboon voisit panna isomman fonttikoon toki...

Mulla oli vaihtoehtoina myös 2.5 V6 manuaalilla ja MV6:ta kummallakin lootalla.
Väri ja varusteet mielytti eniten tossa mopossa,ei se moottorin koko.mm.Xenon ajovalot on aivan sairaan hyvät + vakionopeuden säädin.Ja tilaa tehdä huoltohommia,pienemmät vakuutukset.Kulut yleensäkin,verrattuna mammuttimoottoreihin.

Vääntöä piisaa työmatkoille,kun ne taittuu fillarilla,kukaan ei ole mua vielä ohittanut.Ei kukaan!Pujottelukeppeinä on monikin joutunut olemaan... :grin:

Toisilla se elämä pyörii TURBO:n ympärillä.
Tai TURBO pyörii elämän ympärillä.Tai mielikuvitus pyörii TURBON sisällä.
Ajaisin toki turbo-autolla,jos se olisi minulle niin kovin tärkeää... :lol:

<font size=-1>[ This Message was edited by: Megaman on 2004-10-26 01:21 ]</font>
Antero
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Antero »

En yleensä sorru kuluttamaan aikaani tälläiseen, mutta sen verran paavo jätkä tuo crystal näyttää olevan, ettei voinut vastustaa kiusausta! Miksi yleensäkään vaivaudut postaamaan, viestin, jossa vain naurat toiselle ja pidät suoraan sanoen tyhmänä? Megamanin postaus oli aivan asiallinen, eikä missään määrin naurettava. Vai missä kohtaa megaman kehuu XEV:n mahtavaa vääntöä..?

Megamanille: ei kannata vastata tuolle peelolle mitään, ei näytä tuottavan tulosta. Yleensä ihmiset kasvaa ala-asteen jälkeen ulos tuosta isin autolla uhoomisesta, mutta eräälle se on näköjään jäänyt päälle...
Kuva
Black Diamond
'Diplomat'
'Diplomat'

On 2004-10-26 01:19, Megaman wrote:
No eipä tuo näy itelläskään...mikä se oli 1.8 1799cm :grin:

Tai mielikuvitus pyörii TURBON sisällä.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Megaman on 2004-10-26 01:21 ]</font>
Sen kaikki autoilua seuraavat tietää,mikä koko Audissa on,juuri A4 T:ssä.

Ja toi turbohommeli taitaa pyöriä vain sinun mielikuvituksessa,muille sekin on jo arkipäivää.
Black Diamond
'Diplomat'
'Diplomat'

Nooh,tämäkin postaus oli vain vastaus toiseen MINULLE osoitettuun postaukseen,joka ei ollut ystävällis-sävytteinen,ja tuli kyseiseltä herralta.Joten näitä peeloja tuntuu olevan täällä ihan riittämiin.Ja kateellisia sellaisia vielä.

Katos,sitä saa mitä tilaa.... :smile:
"megaman" lupasi uhoilla ja olla kiuksaksi minulle jatkossakin.Niinhän hän lupasi,joten takaisin tulee joka kerta.Jos on niin torspo lajia,ettei ymmärrä mistään mitään,sekään ei ole minun vikani.

<font size=-1>[ This Message was edited by: crystal on 2004-10-26 08:26 ]</font>
Vairus
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Vairus »

On 2004-10-26 08:21, crystal wrote:
Nooh,tämäkin postaus oli vain vastaus toiseen MINULLE osoitettuun postaukseen,joka ei ollut ystävällis-sävytteinen,ja tuli kyseiseltä herralta.Joten näitä peeloja tuntuu olevan täällä ihan riittämiin.Ja kateellisia sellaisia vielä.

Katos,sitä saa mitä tilaa.... :smile:
"megaman" lupasi uhoilla ja olla kiuksaksi minulle jatkossakin.Niinhän hän lupasi,joten takaisin tulee joka kerta.Jos on niin torspo lajia,ettei ymmärrä mistään mitään,sekään ei ole minun vikani.

<font size=-1>[ This Message was edited by: crystal on 2004-10-26 08:26 ]</font>
No mut sulle ei sitten tullut mieleen mennä avautumaan tonne yleistä palstalle tai sinne Keharikeskuksen foorumille missä päivystät yleensä + pakollinenhymiö? Tämäkin keskustelu pitää trollata alusta loppuun mielenkiintosella paskanjauhannalla, ja kyllä sitä on pakko lukea kun koittaa alkuperäistä topikkiakin lukea.
Black Diamond
'Diplomat'
'Diplomat'

On 2004-10-26 01:19, Megaman wrote:

Väri ja varusteet mielytti eniten tossa mopossa,ei se moottorin koko.mm.Xenon ajovalot on aivan sairaan hyvät + vakionopeuden säädin.Ja tilaa tehdä huoltohommia,pienemmät vakuutukset.Kulut yleensäkin,verrattuna mammuttimoottoreihin.

Vääntöä piisaa työmatkoille,kun ne taittuu fillarilla,kukaan ei ole mua vielä ohittanut.Ei kukaan!Pujottelukeppeinä on monikin joutunut olemaan... :grin:

Etkös sinä harrastanut tuota asuntovaunuilua?Siinähän tarvitaan voimaa ja vääntöä koneesta,voima loppuu jo heti kättelyssä tuosta kiulusta. :grin:

Sitten kun "megaman" pakkaa autonsa ja vaununsa täyteen kesälomareissua varten,niin kyllä siinä saa tulppana olla,meinaan silloin ohittaa KAIKKI!Ja ylämäessa...huh-huh sitä ohimoiden pullistumaa,kun haetaan pientä silmään,kun ruuti loppuu.:grin: Melkein käy ohimot yhtä kuumana kuin täällä,siksi sinua harmittaa tehokkaat moottorit.SINÄ itse tarvitsisit ruutia,mutta kun rahkeet ei riitä. :grin:

..."karavaanari,karavaanari kaikkien kaveri....teiden tukko..." :lol: :lol: :lol:
Vectr@ B
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Vectr@ B »

hehehahah, tästä huomaa kenelle on noussut se "kusi"päähän auton vaihdon jälkeen.

nimimerkki hmmmm Nissan Cherry 1.5 T U R B O :smile: :smile: :smile:

ps. ei taida saada tarpeeksi arvostusta audi/volkkari sivuilla perus audista...aijai...ja voi voi..
Megaman
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Kaikkihan tolle dänille täällä jo nauraa... :lol:

Pitää postata oikeen monta viestiä peräkkäin,kun mielikuvitus laukkaa valtoimenaan.

Nooh,antaa pojan päteä,ihmettelen vaan että ylläpito kattoo vielä moista mielikuvitusheppua täällä palstoilla.
Nettiaddikti ja jakautunut persoona kristallimiehellä.Paljastaa itsensä ja tyhmyytensä kertatoisensa jälkeen,psyyke heittää,jopa mielikuvitusrengasvalinnat muodostuu internetin keskustelupalstoilla vaihdettujen mielipiteiden perusteella!!!
Antakaa kernaasti monoo moiselle trollille!

Ruokinta loppuu tähän!
Black Diamond
'Diplomat'
'Diplomat'

Niinpä niin,kukas se tuossa vähänaikaa sitten postasi kirjoituksen,kuinka haluaa "kiusata" ja härnätä aina paikan tullen.SE jos joku kertoo itsehillinnän puutteesta,ja jakautuneesta/häiriintyneestä henkilöstä!!

Kukahan tässä trolli oikein mahtaa olla.Heh,olet tosi hauska heppu...kukas mahtoi aikonaan alkaa vittuilemaan automaatti-ilmastoinnista,Saabin tekstin esiin tulemisesta,ym,ym lukemattomista asioista...ilman mitään syytä.

"megaman" ei vain itse huomaa kuinka typerästi koittaa vastahankaa väittää asioista,mistä ei tuon taivaallista edes tiedä.

Jos minun täältä on lähdettävä,lähtö täytyy olla myös sinulla edessä.Ajat sitten opelilla tai et!

Jo ilmaus halukkuudesta härnätä ja vittuilla heti paikan tullen,pitäisi riittää tuohon,että lähtö on myös sinulla lähellä,jos täältä kukaan yleensä lähtee!!

<font size=-1>[ This Message was edited by: crystal on 2004-10-26 10:55 ]</font>
Vastaa Viestiin