Lisävalot, b-vectra
Itellä oli/tulee olemaan Boschin Pilot vai Touring 190 b-vectran keulalla.
Auto juuri vaihtui joten voisin laittaa kuvia lähipäivinä raudoista jotka itse väsäsin valoille. Ja ehkä keulasta siinä vaiheessa kun saan ne uuden b-veccyn keulalle.
Näin myynnissä diesel-farkku b-veccyn jossa rekkarin taakse oli laitettu levy jossa yläreunassa ulokkeet lampuille, tukiraudat oli vedetty maskin välistä rautaan asti.
Tuntui tukevalta vaihtoehdolta, tietysti valot ovat silloin nro1 soseena jos hipasee jonkun perää...
Jos joudut porailemaan reikiä puskuriin tai siinä takana/alla olevaan rautaan, huomioi se "muoviputkilo" siinä takana, saattaa olla tärkeäkin laitos...
Auto juuri vaihtui joten voisin laittaa kuvia lähipäivinä raudoista jotka itse väsäsin valoille. Ja ehkä keulasta siinä vaiheessa kun saan ne uuden b-veccyn keulalle.
Näin myynnissä diesel-farkku b-veccyn jossa rekkarin taakse oli laitettu levy jossa yläreunassa ulokkeet lampuille, tukiraudat oli vedetty maskin välistä rautaan asti.
Tuntui tukevalta vaihtoehdolta, tietysti valot ovat silloin nro1 soseena jos hipasee jonkun perää...
Jos joudut porailemaan reikiä puskuriin tai siinä takana/alla olevaan rautaan, huomioi se "muoviputkilo" siinä takana, saattaa olla tärkeäkin laitos...
ex.
Vectra 2.6 V6 Sport Voyage, ex.
Vectra 2.0 16V Sport
Stand up, look up, realize, fade away... 
Vectra 2.6 V6 Sport Voyage, ex.
Vectra 2.0 16V Sport 
Ite katoin paikallisesta liikkeestä oli juurikin tuollainen ns. asennusrauta rekisterikilven taakse myynnissä.. 18 euroa oli vieläpä hintaa. Väsäsin ite parin millin pellistä ja maalasin hopealla. Ostin hellan ff200 ja oon ainaki ollu tyytyväinen että valotehoa löytyy ihan hyvin ja sopii b-mallin keulaan ihan siististi. Kyllä ff100 varmaan kans ihan tehokkaat on..
Oon aina käyttäny sitä rekisterikilven taakse tulevaa rautaa.... säästyy monelta vaivalta ja tulee siisti, enkä ole yksissäkään käyttäny tukirautoja ja hyin ovat kyydis pysyneet!!! Meinasin laittaa omaan veccuun 1000 ff tai luminatorit!! Onha ne joittenki mielest isot veccuun, mut täällä ku tota pimeää riittää ni valoa pitää olla.... Muuten nettiosa.com :in sivuilla kyseistä telinettä saa 9.90€:n hintaan..
Ite laitoin just tuossa pari viikkoa sitten Hellan 1000 FF:t ja ihan kivasti näkee, eikä ole edes mitenkään liian ison näköiset. jotenkin se kirkas lasi tekee niistä vielä sirommannäköiset. niitähän muuten saa 17.5 ja 37.5 ref luvulla. lainkuuliainen kun olin, niin laitoin 17.5 vaikka näin jälkeenpäin aateltuna ois kyllä voinut nuo 37.5:setkin laittaa. 
tuossa kuvaa meikäläisen Vectran valoista > itse tehty levy kilven taakse, eikä ylimääräisiä reikiä.
http://www.opelclubfinland.net/tapahtum ... 4_010.html

- Vectra B & Kadett C Coupe -
<font size=-1>[ This Message was edited by: Jaku on 2004-10-27 12:07 ]</font>
http://www.opelclubfinland.net/tapahtum ... 4_010.html

- Vectra B & Kadett C Coupe -
<font size=-1>[ This Message was edited by: Jaku on 2004-10-27 12:07 ]</font>
elikäs se asennus rauta ja lisä pitkät pysyy pelkillä rek. kilven ruuveilla. mut itse tein neljä reikää G astran puskuriin rek. kilven taakse kun siellä nyt sattuu olemaan puskurin metalli runko ja kyllä ne valot siinä on pysyneet niin ja valoina on bosch 190 touring
vähän kaukaa otettu toi kuva: http://www.lahnaverkko.net/ocf_vaasa/IMG_0241.jpg
<font size=-1>[ This Message was edited by: astra G caravan 2.0dti on 2004-10-27 17:46 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: astra G caravan 2.0dti on 2004-10-27 17:46 ]</font>
jep, omat valot on Boschin 225 Rallyet ja kiinni kilven ruuveilla(vähän pidemmät kuin alkuperäiset), lisäksi tuet kiinni maskin yläosassa.
näillä mennään...
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -
Kyl siihen maskiin muistaakseni pitäis mennä jotkut hellan micro ff:t tai ff 50 / ff 75, ku joskus sitä mittailin.... Kiinnityksen vaan joutuis rakentelemaan raudasta jotta sen sais puskuriin kiinni, koska muistaakseni maskiin ei kiinnitystä saa.. (saatan olla vääräs) Ite sen takia luovuin ajatuksesta.... Mut varmasti tulee ihan "käheän" näköinen, jos vaan malttia ja aikaa näpertelyyn löytyy!!!!