elekee vaan laittako noita lexus valoja ku ne on niin törkeen näköset. ei sovi calibraan ei sitten millään. orggis valot on just hyvät! jos hienot valot haluutte niin quadconversions vaikkakin kalliit.
Mun mielest noi yllä mainitut "musta" pohjaiset on ihan tyylikkäät. Toki ne yli kalliit ledeillä varustetut vie voiton. Kirkkaa lexus valot voi jättää vaa lexuksen omaaville
Näyttääkö nuo kenenkään muun mielestä olevan vähän liian "alhaalla" (eli ei ihan niin järkevästi noiden sovitteiden keskellä niinkuin symmetriaan tottunut silmäni tykkäisi...)?
Muuten kyllä aika tyylikkäät, pitää miettiä josko uhrata mammonan jumalalle...
Juu tuollaiset valot on kun ensimmäisessä postauksessa nuo missä on 5 pyöreätä lamppua, tosin vaan kirkkaana leksusmallina... Tosi hyvin sopii muutenkin tummaan autoon
Onkos noi jälkipolttimot e-hyväksytty? Mä haluun tommoset! leksukset vaihtoon, saa tarjota =)
Calibra -92 C20XE Manta B -77 *24** Manta B *varaosina* Omega 2.4 *paalissa*
"Never drive faster than your guardian angel can fly"
Näyttääkö nuo kenenkään muun mielestä olevan vähän liian "alhaalla" (eli ei ihan niin järkevästi noiden sovitteiden keskellä niinkuin symmetriaan tottunut silmäni tykkäisi...)?
Onhan ne alhaalla, mutta niin se on varmaan tarkoitettukin, eikä se mun mielestä haittaa.
Toi on ainot järkevä valo alkuperäisen tilalle, mutta vaatii mun mielestä vähän modausta. Tosta näkee selvästi reunat eli valokotelon muoto on sama kuin alkuperäisessä. Ura on liian suuri ja jos sen mouldaisi umpeen, niin olisi hieno!