Pienoismalleja...
Jossainvaiheessa kunhan kerkeän niin teen jonkinlaiset sivut mistä näkee valikoimaa.
Mallin koosta riippuen hinnat pyörivät tulevat olemaan sielä 15€ ylöspäin, katto alkaa tulla vastaan sielä 1000e nurkilla...
Mutta pääsääntöisesti 1/24 mallit tulevat olemaan sielä n. 20e, plus suomen normaali posti/matkahuoltokulut.
Eli mallit ovat erittäin edullisia verrattuna siihen mitä vastaavanlaiset mallit ovat suomessa, vaikka laatu on jopa parempaa, kuin mitä esim Revel yms. malleissa.
Myöhemmin tulee valikoimin mahdollisuus saada malleja osittain rakennettuna, eli esim kori valmiiksi maalattuna, tai kaikki osat valmiiksi maalattuna, tai osittain koottuna ja maalattuna, ja jos välttämättä haluat mallin mitä ei saa valmiina, niin mahdollisuus saada se harrastajan kokoamana, tietysti tämä vaihtoehto kestää kauemmin saada kotiin ja hinta on kovempi, kuin täysin kasaamaton malli.
Mallin koosta riippuen hinnat pyörivät tulevat olemaan sielä 15€ ylöspäin, katto alkaa tulla vastaan sielä 1000e nurkilla...
Mutta pääsääntöisesti 1/24 mallit tulevat olemaan sielä n. 20e, plus suomen normaali posti/matkahuoltokulut.
Eli mallit ovat erittäin edullisia verrattuna siihen mitä vastaavanlaiset mallit ovat suomessa, vaikka laatu on jopa parempaa, kuin mitä esim Revel yms. malleissa.
Myöhemmin tulee valikoimin mahdollisuus saada malleja osittain rakennettuna, eli esim kori valmiiksi maalattuna, tai kaikki osat valmiiksi maalattuna, tai osittain koottuna ja maalattuna, ja jos välttämättä haluat mallin mitä ei saa valmiina, niin mahdollisuus saada se harrastajan kokoamana, tietysti tämä vaihtoehto kestää kauemmin saada kotiin ja hinta on kovempi, kuin täysin kasaamaton malli.
Juu, tuo on todella upea malli. Ostit sen oranssin siis sieltä, kyllä tuli laatikkoa katsottua... itselläni vain on jo tuo sama pienoismalli, paitsi vihreänä. Ja on yksi hienoimmista mitä olen nähnyt, etenkin tuon sisustan puolesta. Ainoa "moka" tuossa on se moottori, joka on tehty tyhmästi. Auto esittää C Coupé 1.2S:ää ja kone on CIH:in kokoinen, jossa on joitain päällisosia tehty muistuttamaan etäisesti OHV:n osia... Sama firma kun teki tuosta myös GT/E-mallia, jossa oli CIH-kone ruiskulla, käyttivät mokomat samaa lohkon valua noissa kaikissa.On 2004-10-28 20:40, Putte wrote:
itse ostin xtremecarshow:sta tuon minichampsin 1:18 olevan kadett c coupenon kyllä pirun tarkka! lattiatkin ovat jopa ihan oikeita karvaa
![]()
Mahdollisen metsästyksen helpottamiseksi voin mainita, että tuon AMT/ERTL GT:n kannessa lukee auton nimenä Buick Opel GT, jenkkimalli ja jenkkifirma kun on kyseessä... Koneeksikin tuossa on 2 vaihtoehtoa, joko Opelin 1.9 CIH tai Buickin V6... custom-osia on muutenkin aika paljon tuossa mukana, kaikenmaailman puskuria ja maskinritilää, erilaisia vanteita ym.On 2004-10-28 18:35, Jurva wrote:
Toivottavasti noita AMT/ERTL Opel GT sais vielä joku päivä lisää tänne.
Viimeksi olen nähnyt A-Asconan 1:24 pienoismallin rakennussarjan myynnisä Steinmetzillä Saksassa ja se EI ollut halpa. Siksi jäi korkean hinnan takia ostamatta mielenkiinnosta huolimatta. Tuo oli isoilla levikkeillä jne. oleva kilpuri. Samassa paikassa oli myytävänä 1:43 Steinmetz-A-Commodoren rakennussarjoja (2-ovinen kilpuri sekin) muistaakseni hintaan 90 euroa. Ei halpa sekään siis.
Itse tilasin Opelin varaosatiskiltä Astra F GSi 16V pienoismallin, löytyi vieläpä oikean värisenä
Kolmisen viikkoa jo mennyt, eikä vieläkään ole kuulunut mitään
Mitähän mahtaa olla odotettavissa, jos tulee laisinkaan?
Löytyisikö GSi Astrasta pienoismallia vaikka 1/24-18 koossa?
Patteriauto + Astra 5D 1.2T -20
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
Mulla on tuollainen hyllyssä. Se on kyllä joo aika paljon tuon sun Astran kaltainen... kattoluukkua ei tainnut pienoismallissa ollaOn 2004-10-29 17:08, Ahnuld wrote:
Itse tilasin Opelin varaosatiskiltä Astra F GSi 16V pienoismallin, löytyi vieläpä oikean värisenä![]()
Näkyy tuossa kuvassa alkuperäisessä laatikossaan:
[img]/modelcar/43_vectra_seka.jpg[/img]
<font size=-1>[ This Message was edited by: ata on 2004-10-29 19:28 ]</font>
On 2004-10-29 14:52, ata wrote:Juu, tuo on todella upea malli. Ostit sen oranssin siis sieltä, kyllä tuli laatikkoa katsottua... itselläni vain on jo tuo sama pienoismalli, paitsi vihreänä. Ja on yksi hienoimmista mitä olen nähnyt, etenkin tuon sisustan puolesta. Ainoa "moka" tuossa on se moottori, joka on tehty tyhmästi. Auto esittää C Coupé 1.2S:ää ja kone on CIH:in kokoinen, jossa on joitain päällisosia tehty muistuttamaan etäisesti OHV:n osia... Sama firma kun teki tuosta myös GT/E-mallia, jossa oli CIH-kone ruiskulla, käyttivät mokomat samaa lohkon valua noissa kaikissa.On 2004-10-28 20:40, Putte wrote:
itse ostin xtremecarshow:sta tuon minichampsin 1:18 olevan kadett c coupenon kyllä pirun tarkka! lattiatkin ovat jopa ihan oikeita karvaa
![]()
![]()
Itselläni on tuo GT/E. En kyllä muista onko siinä karvaa lattiassa...
Terve taas.
Kyselyjä on tullut jokapuoleta niin paljon että tästä eteepäin yhteydenotot vain maililla, resurssit eivät riitä autoclubien sivuille vastaamiseen toistaiseksi.
Alustavia tilauksia on tehty jo kymmenittäin, eli maahantuonti aloitetaan tämän vuoden puolella, muuta eikataulua en osaa vielä sanoa.
Asioita järjestelen parhaillaan.
Kyselyjä on tullut jokapuoleta niin paljon että tästä eteepäin yhteydenotot vain maililla, resurssit eivät riitä autoclubien sivuille vastaamiseen toistaiseksi.
Alustavia tilauksia on tehty jo kymmenittäin, eli maahantuonti aloitetaan tämän vuoden puolella, muuta eikataulua en osaa vielä sanoa.
Asioita järjestelen parhaillaan.
Tuo oli jo tiedossa, kiitosta vain. Mutta kun noita ei ole jenkkifirmoillakaan tarjolla. Olen niitä kysellyt. Toivottavasti ne siis ovat uudistuotannossa ja niitä tänne eksyy. Mä ottaisin heti pari noitaOn 2004-10-29 14:57, ata wrote:
Mahdollisen metsästyksen helpottamiseksi voin mainita, että tuon AMT/ERTL GT:n kannessa lukee auton nimenä Buick Opel GT, jenkkimalli ja jenkkifirma kun on kyseessä... Koneeksikin tuossa on 2 vaihtoehtoa, joko Opelin 1.9 CIH tai Buickin V6... custom-osia on muutenkin aika paljon tuossa mukana, kaikenmaailman puskuria ja maskinritilää, erilaisia vanteita ym.
Siinä olis sulle Peetrus yksi malli lisää tuotavaksi.
Tossa on esittely siitä.
http://www.google.fi/search?q=cache:CsM ... k+gt&hl=fi