Mistä kirkkaat vilkut?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Nunnu85
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Nunnu85 »

Mistä saisi helpolla ja halvalla hankittua kirkkaat vilkun "lasit" eteen ja sivulle (ne pienet) olis kiva ku joku kertois, ku oon vähä tällänen tyhmä pimu vaan... heh!
Kimmen
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Mihin autoon?

Mm. motonetista saa kirkkaita sivuvilkkuja halvalla.
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Jäsennumero: 1227

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

Jos tota autoas on saanut joskus aikanaan kirkkailla vilkuilla, niin ei kannata mennä lähellekkään tuninkipuljuja.
Tarvike osina ovat huomattavasti halvempia ja niitä löytyy jokaisesta vara-osa liikkeestä. Jos ei hyllystä, niin sitten tilaavat.

Esimerkiksi noita soikeita sivuvilkkuja, joita on käytetty mm, Astra, tigra, calibra, jne... Löytyy cardicin valikoimista muutamalla eurolla pari. Nuo saa helposti kiinnitettyä, vaikka olis vanhan pyöreän mallinen vilkku. (rautasahaa ja silleen...)

Mutta edelleen.
Mihinkäs kotteroon oot noita vilkkuja tunkemassa?
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
JuhaV
OCF Partner
OCF Partner

Viesti Kirjoittaja JuhaV »

Olikos noissa cardicin vilkuissa hyväksyntä?
Ioni
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Ioni »

On 2004-11-01 16:14, JuhaV wrote:
Olikos noissa cardicin vilkuissa hyväksyntä?
Eipä ollut ainakaan niissä mitkä minä ostin.. Ainoa huomautus katsastuksessa tuli niistä, tosin ei mitään papereihin laittanut, käski vaan jossain vaiheessa vaihtaa. Mitä järkeä myydä vilkkuja jotka ei ole hyväksytty, eikä edes ilmota sitä ostettaessa!
TBD
JuhaV
OCF Partner
OCF Partner

Olis se ainakin myyjän kannalta suotavaa sanoa että eivät ole hyväksyttyjä, voi tulla muuten sanomista.
Täälläpäin eivät olisi hyväksyneet noita katsastuksessa, teillä taitaa olla suotuisammat virkamiehet :smile:

<font size=-1>[ This Message was edited by: JuhaV on 2004-11-02 08:54 ]</font>
Astrakaahaaja
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Astrakaahaaja »

On 2004-11-02 08:54, JuhaV wrote:
Olis se ainakin myyjän kannalta suotavaa sanoa että eivät ole hyväksyttyjä, voi tulla muuten sanomista.
Täälläpäin eivät olisi hyväksyneet noita katsastuksessa, teillä taitaa olla suotuisammat virkamiehet :smile:
Nooh...olishan se tietenkin myös ostajan tehtävä kysyä asiaa. Harvoinpa ne myyjät tiskin takana sanoo "huonoja" asioita osista, jos ei näitä asioita kysytä. Eli "kysyvä ei tieltä eksy". Tuskinpa se siinä enää valehtelee - siis myyjä.
Ostin Parhaan, Elän Leveästi - OPEL
JuhaV
OCF Partner
OCF Partner

On 2004-11-02 12:06, Astrakaahaaja wrote:
On 2004-11-02 08:54, JuhaV wrote:
Nooh...olishan se tietenkin myös ostajan tehtävä kysyä asiaa. Harvoinpa ne myyjät tiskin takana sanoo "huonoja" asioita osista, jos ei näitä asioita kysytä. Eli "kysyvä ei tieltä eksy". Tuskinpa se siinä enää valehtelee - siis myyjä.
Tarkotin sitä että jää pian myyjälle maksettavaksi nuo vilkut kun asiakas tuo ne sahattuna takaisin ja parhaassa tapauksessa joutuu maksamaan vielä katsastusmaksun kun auto ei mennyt läpi noilla!

<font size=-1>[ This Message was edited by: JuhaV on 2004-11-02 13:39 ]</font>
Nunnu85
'Admiral'
'Admiral'

Niin eli mun auto on Astra F vm.91. mä kattelin tuolta motonetistä niitä, niin eikö tohon autoon sovi ne gsi astran tummat takavalot ja kirkkaat etuvilkut ja ne pienet sivuvilkut ku vaan vähä tekee reikää isommaks ku ne on ne soikeet. maksaa vaan aika mukavasti mun raha pussille... heh = ) Kiitos jo nyt kaikille jokka on mua auttanu!
Jerzey
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jerzey »

ite tilasin B omegaan ihan vaan opelilta, hintaan 5,30e kpl
EX (2000-2013): Omega B 2.0 8v, 3.0 V6 ja 2.0t
Jope
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Jope »

eikö tohon autoon sovi ne gsi astran tummat takavalot
Jos kärrysi on 3- tai 5-ovinen, niin käy. Farmarissa ja sedanissa on erilaiset valot.
AussiVectra
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja AussiVectra »

On hammastyttavaa kuinka monta vastausta "tyhma pimu" sai. jaa tyhma vai? hah.

Hanski
Pode
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Pode »

Gsi astran takavalot menee ainankii omaani gt astraan heittämällä.
JiiPee
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JiiPee »

Mulla Omegassa ja Vectrassa molemissa vilkut vaihdettu Omegassa mustat ja Vectrassa kirkaat.
Kumpaisessakaan ei ole hyväksyntää, myyjä sanoi et omalla vastuulla laitat. Katsastettu kuitenkin jo monta kertaa molemmat ilman huomautuksia.
http://www.opelclubfinland.net/jauto/kotj/o19.jpg
http://www.opelclubfinland.net/jauto/kotj/v9.jpg

JiiPee
Nunnu85
'Admiral'
'Admiral'

kiitos kaikille vastauksista, ostin ne valot motonetistä ja ne sopi ihan hyvin , paitsi et sivu vilkkujen reikää pitää vähä isontaa... en mä oikeesti oo mikään tyhmä = )
Vastaa Viestiin