Nyt pellit kuntoon enne talviteloille laittoa!

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
tto
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja tto »

Black Diamond
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Black Diamond »

Hmmm...miten tuo oikein käytännössä toimii?Meinaan eri kokoiset lommot vaatii eri voiman tullakseen ylös."kuumaliimatapilla" on vain se yksi voima nostaa,jolloin se irtoaa.Pieni lommo voi nousta liikaa,isompi taas ei nouse tarpeeksi.

Taitaa olla osastoa "Biltema" tää korjauskeino?
Janne T
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Janne T »

On 2004-10-17 18:41, crystal wrote:
Hmmm...miten tuo oikein käytännössä toimii?Meinaan eri kokoiset lommot vaatii eri voiman tullakseen ylös."kuumaliimatapilla" on vain se yksi voima nostaa,jolloin se irtoaa.Pieni lommo voi nousta liikaa,isompi taas ei nouse tarpeeksi.

Taitaa olla osastoa "Biltema" tää korjauskeino?
Niin ja taitaa olla kuumaliimoissakin hiukkasen eroja, paljonko kestävät. Oiskohan noita keiloja sitten erikokoisia erikokoisille lommoille. Kokeilemallahan se selviää! :smile:

Onko kellään tuommosta settiä?
Goldberg
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Goldberg »

Milloin tämä teidän firma on tullut suomeen?Itse olen kuullut "ei niin hyvää" toiminta tavoistanne autoliikkeissä missä olette olleet käymässä.On mennyt auto teidän käsittelyn jälkeen pläkkärille jne... Olen kuullut myös jostain toisesta firmasta tällä kolhu alalla,tiedätkö siitä mitään?
Vastaa Viestiin