STS-rengasliike (first-stop) sammonkatu tai t&m rengashalli lielahti, mielummin STS ku on sikana parempaa palvelua. Älä mee mihinkää euromestaajalle siä o paska palvelu ja ei välitetä toisten omaisuudesta...
"Elämä opettaa, kuolema lopettaa"
"kalikan raato ja 1.5bar"
Vianoriin ei ainakaan kannata viedä. Ostin sieltä keväällä vanteet joille asennettiin omat vanhat renkaani. Asennus tasapainotuksineen maksoi mukavat 48 euroa vaikkei pyöriä edes asennettu autoon. Esim Rengasmaailmasta saa tuolla samalla hinnalla pyörät autoon kiinni laitettuina.
Jos haluaa tasapainottaa talvinakkinsa niin jätä ne vaihtamatta jos haluat ne tasapainoittaa Rengas Sepolla. Ei nimittäin tasapainoita alla olevia renkaita. Että se siitä "hyvää asiakaspalvelua"
On 2004-11-02 15:17, Vilkkis wrote:
Jos haluaa tasapainottaa talvinakkinsa niin jätä ne vaihtamatta jos haluat ne tasapainoittaa Rengas Sepolla. Ei nimittäin tasapainoita alla olevia renkaita. Että se siitä "hyvää asiakaspalvelua"
Täh?? Kyllä otti multa alut alta pois, tasapainotti ja pisti tietysti takas.
No niin vaan äijä sano siellä. Ja olin vielä odottanut siinä 10-15 minsaa että pääsisin. Mä olin ihan kans ihmeissäni että eivät tee sellaista. Edelläolleille tehtiin toiselle renkaiden vaihto alle, toiselle laitettiin uudet nastat samalla kun vaihdettiin kesäkiekot pois.
Onkohan asiakkaista sitten tunkua niin paljon että aletaan maksavia asiakkaita ohjaamaan muualle? Ei luulis kauaa vievän kun tekee tasapainotuksen renkaisiin.
Viimeksi tein kesärenkaisiin taspainotuksen Vianorissa, ja siellä sai kyllä heti palvelua, vaikka se olikin hieman kalliimpaa mitä muualla.