Calikan madallus

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
askaca
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja askaca »

Olis tarve pudottaa autoa alaspäin, kohtuudella (esim. n. 40mm). Minkähän lainen madallus eteen/takse olis asiallisen näköinen. Mitenkäs pärjääkö nykyisillä vaimentimilla, tuntuis olevan kohtalaiset.
Suvikumeina 215/45-17 vanteiden et 35. Sopiikos tommottiset sitten pyörimään, ilman muutos töitä?

Kiitoksia jos joku ystävällinen informoi.

Niin ja mistä jousia saa ja minkä merkkiset ois edulliset, mutta ei kuitenkaan paskat? Lähinnä jos Tampereen seudulla olis, tietysti postikin kulkee.
Aatsi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Aatsi »

Mulla on -35mm madallus ja renkaat 215/40r17" mielestäny suth hyvännäkönen madallus ja ei renkaat kulu epätasasesti.
Mulla on nyt tällä hetkellä vaan weitecin jouset ja mielestäni hintalaatusuhde kohillaan.
Iskarit oon hommaamassa kevääksi ,mutta ainakin väliaikais ratkaisuna toimivat nuo weitecit.
Alennettu hinta oli kai jotain 130€??
Leon FR 20vt
Ioni
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Ioni »

On 2004-11-03 16:07, askaca wrote:

Suvikumeina 215/45-17 vanteiden et 35. Sopiikos tommottiset sitten pyörimään, ilman muutos töitä?
Itsellä 215/45/17 et 38 ja silti raapasee joskus kovemmassa töyssyssä kaariin edestä kiinni, joten en usko että mahtuu edessä raapimatta pyörimään.
TBD
Vastaa Viestiin