johtojen asennusta vectraan??

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
vekkuli2.0
'Agila'

Viesti Kirjoittaja vekkuli2.0 »

onko hankala asentaa lattiamaton alta puhat vectraan??vai onko tyydyttävä "listojen alta " asennukseen??sitä en kyllä haluaisi tehdä...
miksainamie
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja miksainamie »

Muistaakseni keskikonsolin irroittamalla ja sen vierestä/alta onnistuu jollakin tapaa.
miten

Viesti Kirjoittaja miten »

mulla 99vm:n vectra ja sain piuhat nätisti menee siellä kynnyskotelossa!! Siellä menee auton omat piuhat!
16V GT
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 16V GT »

mulla a-vecun jalkalista niin täynnä kamaa et pursuu!!! kyl sinne mahtuu! ei saa listaa vaan enää niil omil klipseil kiinni. mustaa ruuvii vaan...
djtonzah
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja djtonzah »

On 2004-11-03 20:45, 16V GT wrote:
mulla a-vecun jalkalista niin täynnä kamaa et pursuu!!! kyl sinne mahtuu! ei saa listaa vaan enää niil omil klipseil kiinni. mustaa ruuvii vaan...
Mites paljon / miten paksuu piuhaa sul siel menee? Ite sain ainakin johdot menemään helposti a-vecun jalkalistojen alle ja tilaakin jäi..
16V GT
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

kahen vahvarin plussat toiselt puolelt.. toiselt 3xrca ja jakosuotimilta etukajarit vahvarille..
vekkuli2.0
'Agila'

Viesti Kirjoittaja vekkuli2.0 »

helvetti...onko siinä muka niin isot kynnykotelot.no pitääpäs laittaa sieltä.ei tarvis mennä ku 35 millistä virtapiuhaa ,pari kaiutinpiuhaa ja 1 kpl rca:ta :smile:
djtonzah
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja djtonzah »

Kyllähän siellä tilaa on ja helpottaa huomattavasti hommia ku vedät piuhat jalkalistojen alle. Ei sitten tarvii koko autoa purkaa. :smile:
Speitan
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speitan »

On 2004-11-03 20:53, 16V GT wrote:
kahen vahvarin plussat toiselt puolelt.. toiselt 3xrca ja jakosuotimilta etukajarit vahvarille..
Tarkoitatko että sinulla menee akulta 2xvirtapiuha kontiin vai? Miksi ihmeessä?
16V GT
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

alun perin oli vaan yks vahvari mut sit tuli toinen... eikä kaapelissa riittäny neliöt..! sähköasentajana oon viel vetäny hyvää monisäikeistä (kevi) kaapelii..
Speitan
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speitan »

Juu, no itse olisin kyllä samalla vaivalla vetäny yhden paksumman suoraan samalla vaivalla sinne konttiin ja sitte siitä ohuemmasta pätkässy pari pätkää. Sitte jakoblokilla kumpaankin vahvistimeen.

Mut kaikki tekee oman mielen ja järjen mukaan :smile:
Vastaa Viestiin