Tässä nyt kun auto seisoo tallissa rikkinäisenä niin voisihan sitä jotenkin "tuunata" Ensinnäkin kuinka nuo ovien kylkilistat ovat kiinni? mielestäni auto näyttää kauniiimmalta ilman niitä.. Ja k mun on jo harmaantuneet ja aina sais laittaa sitä pirun ainetta et näyttäis mustalta..
onko vaativakin työ?
Sit miten yleensä tuo takaluukun ns. syvennys, jossa rekisterikilpi on, niin saadaan tasoitettua takavalojen kanssa? Pellistäkö pala siihen ja maalaus yms..?
On 2004-11-05 20:09, Marko-85 wrote:
Tässä nyt kun auto seisoo tallissa rikkinäisenä niin voisihan sitä jotenkin "tuunata" Ensinnäkin kuinka nuo ovien kylkilistat ovat kiinni? mielestäni auto näyttää kauniiimmalta ilman niitä.. Ja k mun on jo harmaantuneet ja aina sais laittaa sitä pirun ainetta et näyttäis mustalta..
onko vaativakin työ?
Kylkilistat on kiinni teipillä, ei muuta kuin kuumailmapuhallinta peliin. Ite irrottelin joskus listoja ja tuskaa oli,mut sit joutu pitään tauon ku alko sade,sen jälkeen listat irtos helposti. Eli ilmeisesti kun tarranauha on kostea niin listat saa helpommin irti.
On 2004-11-05 20:35, Marko-85 wrote:
elikä jos nyt lähen repimään niitä irti niin ei jää mitään käteen? siis maalia tms.
Maalia saattaa jäädäkki,riippuu siitä kuinka kovakourasesti revit ja onko autoa esim. maalattu uudestaan, jos on ja pohjat tehty perseelleen niin varmasti jää maalia käteen.
eipä ole maalattu uudestaan, ihan originaali maalipinta on.. eiku mul on "jostain kumman syystä" tullut vähän ruostetta listan alle, siten että on levinnyt listan ulkopuolellekin niin paikaisin sen.. samal saisin ne listat pois..
mut pittää kattoo miten lähtee.. pelko perseessä irrottelemaan helästi.. tuntuvat olevan vaan pirun nihkeästi kiinni.. ku purkka tukassa.. saa nähdä uskallanko repiä..
Opel Vectra 2.0 GLS-i 1989 300 000km, OHC. - ei vähäpäästöinen
Minä ainaki revin ens kesänä tuosta nykysestäki vittuun ne lista,ne on melkeen yhtä seksikkäät ku raiskattu omenapiirakka. Sanoo kuka mitä tahansa,teen just sellasen auton ku omaa silmää miellyttää,perkele!
On 2004-11-06 00:58, Asterix wrote:
Minä ainaki revin ens kesänä tuosta nykysestäki vittuun ne lista,ne on melkeen yhtä seksikkäät ku raiskattu omenapiirakka. Sanoo kuka mitä tahansa,teen just sellasen auton ku omaa silmää miellyttää,perkele!
Ja varmaan ihan selvinpäin tämäkin kommentti kirjoitettu
On 2004-11-06 00:58, Asterix wrote:
Ja varmaan ihan selvinpäin tämäkin kommentti kirjoitettu
Mistäs arvasin
<font size=-1>[ This Message was edited by: Asterix on 2004-11-06 12:56 ]</font>
kyl mäkii silotan ne kylkilistan paikat ku on ylimääräset ovet ja etu siivet nii saa rauhas tehä ne ja 6"1/2 paikat mut pitäs keksii uus väri kadetille