Opel Vectra 96 cdx:n vakiokassumankan vaihto

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Phiit13
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Phiit13 »

Terppa!!!Olisiko jollain tietoa että kuinka onnistuu vaihtaa tosta autosta vakiomankka cd-soittimeksi siten että ratiss olevat toiminnot säilyvät (äänen säätö,radiokanavat) sekä että pysyykö ajotietokoneen näyttö ennallaan:eli näkyykö radiokanavat jne normaalisti?Ja että pitääkö olla joku Opelin oma cd-soitin vai miten?Tuleeko kalliiksi??
Kiitän jo etukäteen jos jollain olisi tietoa em. asiasta!!!

<font size=-1>[ This Message was edited by: Phiit13 on 2004-11-06 01:40 ]</font>

<font size=-1>[ This Message was edited by: Phiit13 on 2004-11-06 01:51 ]</font>
Miro.Simounen
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja Miro.Simounen »

On 2004-11-06 03:48, lurttinen wrote:
Kannattaa käyttää tota SEARCH nappulaa. Opeleiden soittimista ja vaihdoista löytyy enemmänkin tota juttua...
Hyvin harva osaa tuota Sharch:ia käyttää varsinkin jos on juuri regannut foorumiin :wink: mutta kannattaa harjotella, sieltä löytyy kyl kaikkeen melkein vastaus.
Vectra C GTS 2.0T "Stage-3"
Phiit13
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Phiit13 »

Juu kiitos!!!
Eli ei toi asia olekaan niin vaikea mitä mä jo kuvittelin:)
Nyt vaan pitäis keksiä semmoinen halpa (ja hyvä) soitin jos olemassa joka tukee sitä ajotietokoneen näyttöä ja rattinamiskoita:)Olisko jollain ehdotuksia kun ootte ollu tekemisissä asian kanssa,eli mitä suosittelette??
Kiitän vaivasta jos vastaatte kysssäriini!
ascona_c
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

Itse olen ajatellut laittaa uudemmasta b-vectrasta cd-soittimen. Pitäis mennä heittämällä paikalleen, ja toimii napit ja näyttö.Purkaamoiltahan noita saa pilahintaan.
Vastaa Viestiin