Steinmetz korisarja ???

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Lordmatti
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Lordmatti »

Moi.

Tietääkö kukaan että onko toi Steinmetzin tarjoama B-omegan korisarja missä kunnossa?? Tarkoitan siis onko pohjamaalattu vai vielä täysi raakile ?? Entäs kiinnitys, meneekö heittämällä vai onko asennus kovan työn takana ??
G T S
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja G T S »

Mulla minkä aikoinaan B-Vectraan laitoin oli täysin mustaa muovia eli samaa mitä materiaalia puskuritkin on. Täysin sileää -> ei tarvi pahemmin hioa, vaikka mulla maalari teki kaiken työn. Sopii paikoilleen juuri eikä melkein eli istuvuus on täysi kymppi :smile:

Osta pois vaan, maksaa, mutta on laatua.
Mazda 6 2.5 Sport 2008 Black
mmyllyri
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja mmyllyri »

On 2004-11-06 11:28, Lordmatti wrote:
Moi.

Tietääkö kukaan että onko toi Steinmetzin tarjoama B-omegan korisarja missä kunnossa?? Tarkoitan siis onko pohjamaalattu vai vielä täysi raakile ?? Entäs kiinnitys, meneekö heittämällä vai onko asennus kovan työn takana ??
Mulla olis Etuhelma, sivuhelmat ja farkun takaspoileri kaupan jos kiinnostaa. Kiinnostus autoon loppui ennenkuin sain nuo kiinni eli ovat ihan uudet ja maalaamattomat. Ja ihan vinkkinä jos itse noita tilaat niin kannattaa varautua odottamaan, noiden tuleminen kesti yli 3kk..

Soita jos kiinnostaa, 044-5045212
MV6 CARAVAN
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja MV6 CARAVAN »

Off-topic. Laitaisitko privana tai mailitse hinnan tolle paketille mmyllyri kiitos. ocf.satakunta@dnainternet.net
Zafira B -08 sport CDTI
Astra G sedan 1.8 16v -99
Ex Kadett 1.3 LS -89 Ex Vectra B 2.0 16v Sport -98 Ex Omega MV6 Caravan -98 Ex Kadett 1.6 Club -88
Vastaa Viestiin