Lukkoperä B Asconaan?
-
miksainamie
- 'Senator'

Commodore B:n perän asennus onkin sitten toinen juttu. En tiedä kuinka helppoa ratkaisua alkuperäinen kirjoittaja haluaa. Manta/Ascona lukkoperäakseli kestää myös aika isoja tehoja, selkeästi tuon mikä kirjoittajalla on tavoitteena. Peränjatkeen akseli kannattaa vaihtaa aina teräksiseen, niitä saa Karpiolalta.
Itse laitoin omaan Asco-Berttaan Commo B:n akselin Rekord D:n korikorvakkelilla. Vetareiksi tuli Karpiolan terästikut. Mutta jos nyt lähtisin tekemään akselivaihtoa, niin laittaisin Volvon 1031 perän. Onneksi tuo Common roju on vielä kestänyt, eipä sitä ole vielä kerinnyt rankaisemaankaan paljoa.
Itse laitoin omaan Asco-Berttaan Commo B:n akselin Rekord D:n korikorvakkelilla. Vetareiksi tuli Karpiolan terästikut. Mutta jos nyt lähtisin tekemään akselivaihtoa, niin laittaisin Volvon 1031 perän. Onneksi tuo Common roju on vielä kestänyt, eipä sitä ole vielä kerinnyt rankaisemaankaan paljoa.
ja katu-uskottavuutta pönkitetään tänään näillä: HX40 & Autorotor 3150
Itellä samansuuntainen tarve. Tekniikka Bascoon vaihtuu talven jälkeen ja tehoa kaivellaan toivottavasti n. 300hp.
Minkä Volvon perä tuo siis on ja mistähän noita kannattaa kysellä? Onko heittää suuntaa antavia arvioita, minkä hintanen perä on (+ Karpiolan vetarit +teräsjatke)?
Osaiskohan vaikka Turbobliz vastailla?
Oli tarkotus ensin ajella kesä rauhallisesti toivoen että pannu pysyy kasassa (tod.näk. tuhoten pari orggisperää..) ja sitten seuraavana talvena vaihdella järeämpää alle.
Mutta jos kustannukset eivät nouse huimiksi, niin miksen hommaisi peräänkin rojut jo valmiiksi ja samassa tohinassa laitattaisi alle.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Pyöveli on 2004-11-13 20:14 ]</font>
Minkä Volvon perä tuo siis on ja mistähän noita kannattaa kysellä? Onko heittää suuntaa antavia arvioita, minkä hintanen perä on (+ Karpiolan vetarit +teräsjatke)?
Osaiskohan vaikka Turbobliz vastailla?
Oli tarkotus ensin ajella kesä rauhallisesti toivoen että pannu pysyy kasassa (tod.näk. tuhoten pari orggisperää..) ja sitten seuraavana talvena vaihdella järeämpää alle.
Mutta jos kustannukset eivät nouse huimiksi, niin miksen hommaisi peräänkin rojut jo valmiiksi ja samassa tohinassa laitattaisi alle.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Pyöveli on 2004-11-13 20:14 ]</font>
noita 200-volvon periä on kai kahta kokoa, pientä (1030) ja isoa (1031), lukottoman saa ostettua varmaan purkaamolta jollain parilla satkulla suunnilleen. Siihen sitten pistää SF-pyörän lukon 1300e niin jo rokkaa. Ja jatkeet voi unohtaa, koska perä on 4-linkillä ja vaatii korvakkeiden teon koriin. Rallimiehiltä varmaan liikenee asiasta enempi tarkempaa tietoa, itse olen vain kuunnellut "isoja poikia" tässä asiassa.
ja katu-uskottavuutta pönkitetään tänään näillä: HX40 & Autorotor 3150