Ajomukavuuden parantamiseksi tekisi mieleni asentaa korkeussäädettävä ohjauspyörä Calibraan.
Siis tarvitaan asennuskokemuksista tietoa/vinkkejä, jos joku olisi asiaan työtunteja aikaisemmin jo laittanut.
Lisäksi kiinnostaa tieto, paljonko säätöä olemassaolevista ohjauspyöristä löytyy.
Miksikö Calibrassa (vm. 94, C20LET) on jopa ilmastointi, mutta ei säädettävää ohjauspyörää? -Millä perusteella alun perin asennettu (lisävaruste?)
Säädettävä ratti calibraan - asennuskokemukset
Lisävaruste se on uutena ollut, ihan niinkuin ilmastointikin. Auton alkuperäinen omistaja on voinut rastia niitä lisävarustelistalta niinkuin on itse halunnnut.
Omaan Calibraan on Sutii jälkiasentanut tuon korkeussäädettävän rattiakselin. Toisaalta siinä ei hyviä asentoja ole kuin oikeastaan toiseksi alin asento. Kaikkein alinkin asento olisi muuten hyvä, mutta silloin ratti peittää mittareita aika paljon. En ole kyllä verrannut kiinteärattiseen Calibraan ajoasentoa.
Omaan Calibraan on Sutii jälkiasentanut tuon korkeussäädettävän rattiakselin. Toisaalta siinä ei hyviä asentoja ole kuin oikeastaan toiseksi alin asento. Kaikkein alinkin asento olisi muuten hyvä, mutta silloin ratti peittää mittareita aika paljon. En ole kyllä verrannut kiinteärattiseen Calibraan ajoasentoa.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
-
juzatheman
- 'Senator'

itse olen omani asentanut. eli muistaakseni ympärys muovit ja viiksikatkaisijan tarviit myös. ei sovi keskenään ainakaan heittämällä!
eka kannattaa kokeilla että saa ratin irti! omassa meni vanha ratti akseli pilalle kun oli niin kiinni ettei oo ikinä ollu. ja jos jonkun näköisestä pirssistä on irroteltu ratteja. mittariston joutu irrottaa ja muistaakseni sen alapahvin ei paha homma jos ei työkalut ja halut lopu kesken.
eka kannattaa kokeilla että saa ratin irti! omassa meni vanha ratti akseli pilalle kun oli niin kiinni ettei oo ikinä ollu. ja jos jonkun näköisestä pirssistä on irroteltu ratteja. mittariston joutu irrottaa ja muistaakseni sen alapahvin ei paha homma jos ei työkalut ja halut lopu kesken.