Katsastuspaikka muutoskatsastusta varten
Konalan autokatsastus on ainakin minua palvellut erittäin hyvin, tosin johtuen paikan suosiosta voi jonoa olla hieman. http://www.konalanautokatsastus.fi/
Kyseisellä asemalla taitaa olla ennätys Suomessa katsastettujen Lotus Omegoiden määrässä
Erittäin mukavia ja palvelualttiita työntekijöitä, sekä todella hyvää kahvia... Kahvin laatu tuli tutuksi tuossa viime keväänä, kun paikalla jouduin sattuneesta syystä päivystämään yhteensä n. 20 tuntia yhden ajoneuvon rekisteröinti-katsastuksen vuoksi
Tuo ei tosin johtunut kyseisen katsastusaseman toimimattomuudesta vaan Ake:sta.
Kyseisellä asemalla taitaa olla ennätys Suomessa katsastettujen Lotus Omegoiden määrässä
Erittäin mukavia ja palvelualttiita työntekijöitä, sekä todella hyvää kahvia... Kahvin laatu tuli tutuksi tuossa viime keväänä, kun paikalla jouduin sattuneesta syystä päivystämään yhteensä n. 20 tuntia yhden ajoneuvon rekisteröinti-katsastuksen vuoksi
Tikkurilan A-katsastus vanteiden ja alustan muutoskatsastus 27€.
Katto kyllä tarkasti itte osat ,mutta ei ollut kiinnostunut tuv hyväksyntä tai suuntaus papruista.
Uskallan suositella.
E:muistin hinnan väärin.-Korjattu
<font size=-1>[ This Message was edited by: Aatsi on 2004-11-15 09:52 ]</font>
Katto kyllä tarkasti itte osat ,mutta ei ollut kiinnostunut tuv hyväksyntä tai suuntaus papruista.
Uskallan suositella.
E:muistin hinnan väärin.-Korjattu
<font size=-1>[ This Message was edited by: Aatsi on 2004-11-15 09:52 ]</font>
Itse käyttänyt myös kyseistä asemaa muutaman kerran, todella mukava paikka!On 2004-11-11 16:32, MAX wrote:
Konalan autokatsastus on ainakin minua palvellut erittäin hyvin, tosin johtuen paikan suosiosta voi jonoa olla hieman. http://www.konalanautokatsastus.fi/
Erittäin mukavia ja palvelualttiita työntekijöitä, sekä todella hyvää kahvia... Kahvin laatu tuli tutuksi tuossa viime keväänä, kun paikalla jouduin sattuneesta syystä päivystämään yhteensä n. 20 tuntia yhden ajoneuvon rekisteröinti-katsastuksen vuoksiTuo ei tosin johtunut kyseisen katsastusaseman toimimattomuudesta vaan Ake:sta.
TBD
- A_Manta_1972
- 'Senator'

- Viesti:
Juu, tässä syksyn aikana pistivät sekä Roadhousen että katsastuskonttorin Karamalmilta alas. Työpaikka kun on siinä vieressä, niin ei voinut olla huomaamatta... Huhujen mukaan siihen olisi tulossa ABC-huoltis. Tai sitten lisää parkkitilaa Nokialle. Tai jotain muuta. Eli ei siis tiedä vielä mitä siihen tulee...
Roadhousehan oli entinen Kesoil Motorest ja se katsastuskonttori oli entinen autokorjaamo, jota tosin laajensivat ja remppasivat huomattavasti kun katsastuskonttori siihen avattiin.
Itse olen käyttänyt myös tuota Konalan autokatsastusta omien autojen muutoskatsastuksissa. Useimmiten siellä on osunut asiallinen kaveri, tosin pari kertaa ei ole näin käynyt.
Itse olen käyttänyt myös tuota Konalan autokatsastusta omien autojen muutoskatsastuksissa. Useimmiten siellä on osunut asiallinen kaveri, tosin pari kertaa ei ole näin käynyt.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70