e kadetin kojetaulu d kadettiin?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
jorka
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja jorka »

onko jollakin kokemusta kyseisetä hommasta?onnistuuko helposti vai joutuuko paljon muokkailemaan?
jorka
'Admiral'
'Admiral'

eikö tosiaan kukaan ole tommosta väsänny?no ei se mitään mä sain onneksi ihan ite ratkaistua ongelmat ja asennus alkaa olemaan loppusuoralla.
Vilderi
OCF Member 2017
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vilderi »

Mulla on d kadetti käyttiksenä, sain just varaosa e kadetin. Onko paljonkin nätimpi?

Kuvia?
kadett c coupé -79 V6
Tigra 1.4 16v
AJ
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja AJ »

Eikö F-Astran lauta ole paljon fiksumpi, vaivaa on nimittäin molempien laittamisessa. Itselläni on F-Astran kojetaulu D-kadetissa. Vaihdoin lämmityslaitteen ja vaihdemekanismin astran omiin. Kiinnikkeet pitää toki myös tehdä. Leveytensä puolesta Astran lauta on ainakin juuri sopiva kadettiin
jorka
'Admiral'
'Admiral'

olishan se siistimpi mut mä ny harjoittelin eka tolla.kuinka muuten sulla se ohjausakselin asennus onnistu?onko sulla siinä d-kadetin oma vai mitenkä sä sen virittelit?meinaan että ei ratti jää liian syvälle/alas.enkä kyllä enää aloittais koko hommaa oli se sen kypsää.
Vilderi
OCF Member 2017
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vilderi »

Mitä sanoo muuten poliisi jos kojelautaa ei ole ja autolla ajetaan? Nopeusmittari paikallaan, lasit ei mene panohuuruun...

Ei ole tallia ja projekteilla on tapana kestää pari viikkoa..

E kadetista ajattelin sovitella etupuskurin d karvaan, kattoo millanen tulee.. :smile:
kadett c coupé -79 V6
Tigra 1.4 16v
Vastaa Viestiin