Mikä elektroniikka yksikkö sijaitsee
hansikaslokeron takana pystyssä? itse yksikkö on muovihässäkän sisällä.
Onko sen oltava jostain syystä juuri pystyssä? Ajattelin siirtää sen toiseen paikkaan, etusubbarin vuoksi.Teenkö siis hallaa vai uroteon?;)
Tarvittaessa voin lähettää boxista kuvan asiantuntijoille.
Kiitos avusta.
Kysymys kaksi.
Tietäkö joku lämmintä tuunauspaikkaa
itähelsingistä? Maksukykyä löytyy jos paikka on asiallinen.loppuprojekti olisi n. kaksi kuukautta.
Vectra -B
Siellä hanskalokeron takana on kaksi metalliboksia. Kummatkin kait liittyy turvatyynyihin. Kannattaa tietty varmistaa, mutta jos liittyvät, niin niissä saattaa olla sisällä se kiihtyvyystunnistin. Laittamalla väärinpäin ne saattaa laueta itsestään esim. töyssyistä, jne...
Mutta tämä nyt on vain veikkaus...
Mutta tämä nyt on vain veikkaus...
Turvatyynyjen ohajinlaite se ei ole, se sijaitsee keskikonsolissa. Saatat tarkoittaa moottorin ohjausyksikköä joka ainakin on tavallaan hansikaslokeron takana. On siellä pystyssä lähellä rintapeltiä, saa irti konehuoneen kautta. Voi olla vaan kovin hankalaa siirrellä sitä muuanne... Muita ohjausyksiköitä ei hansikaslokaron takana kyllä muistaakseni ole. Kannattaa vähän tarkentaa missäpäin se siellä sijaitsee.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Uhtua on 2004-11-15 14:55 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: Uhtua on 2004-11-15 14:55 ]</font>
Taidan kallistua tuon ohjausyksikön puolelle. Boxissa on sarja numeroita mutta niistä en osaa ottaa selvää.
Katsotaan nyt saanko sille lahnalle paikan
lappeeltaan lähemmäksi konsolin *kattoa' Nyt se vie sikaison tilan kun on pystyssä hanskalokeron takana. Luulen että piuhat antavat periksi.
Vanhat pystykannattimet revin kuuseen.
Siten saan subbarikotelon rintapeltiin asti.
Rintapeltiin saan tehtyä sille alakiskokiinnityksenkin.
Kiitos avusta.
Katsotaan nyt saanko sille lahnalle paikan
lappeeltaan lähemmäksi konsolin *kattoa' Nyt se vie sikaison tilan kun on pystyssä hanskalokeron takana. Luulen että piuhat antavat periksi.
Vanhat pystykannattimet revin kuuseen.
Siten saan subbarikotelon rintapeltiin asti.
Rintapeltiin saan tehtyä sille alakiskokiinnityksenkin.
Kiitos avusta.