Kierroslukumittari

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Vilderi
OCF Member 2017
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vilderi »

Ottaako jonkun ooppelin kierroslukumittari kierrokset laturilta??

Koulussa aloin sorvaamaan uutta hihnapyörää, ja yks setä sano että oleppa tarkkana ettei mittari näytä väärin.

Onko kenties diesel autojen ja fordien ongelmaa vai onko monessakin autossa näin?

Itse menetin yöunet muutamaksi yöksi tämän kuultuani.

Mihin muuten suorasytkäsissä isketään jälkiasennettavan jenkamittarin johto?

<font size=-1>[ This Message was edited by: Vilderi on 2004-11-15 03:04 ]</font>
Jarno.v
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jarno.v »

Yleensä boxilta lähtee kiekkamittarille tieto erikseen(boxi saa sen kampi/nokkatunnistimelta), mut en ole ihan satavarma tuosta 1.6. Kytkiksestä näkee.
Vanhemmissa dieseleissä laturilta tieto olikohan W-liitin. Mittari myös omansa niissä.
Jankkatee
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Jankkatee »

Pääsääntönä: jos laturin perässä on W-napa ja siitä lähtee johto niin silloin tieto rpm-mittarille otetaan siitä - riippumatta onko bensa vai diesel.
Kadett GSI 8V ~184 hummaa~
sirkus
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sirkus »

Enpä ole koskaan tavannut bensa autoa jossa ottais laturista vanhemmissa ottaa puolalta ja uudemmissa anturilta.
Oraakkeli
Minut on bannattu!

Viesti Kirjoittaja Oraakkeli »

menee ehkä vähän OT, mutta kiekkamittari asiaa kuitenkin.
Elikkäs mulla on tommonen a vekku, 2.0glsi ja kiekkamitarin kanssa hieman ongelmia. Eli mittari toimii aina liikkeelle lähdettäessä muutaman km aivan kuten pitääkin, mutta sen jälkeen rupee soutamaan ja tipahtaa nollaan josta ei enää nouse. Onkohan vika mahdollisesti itse mittarissa? Oon kovasti yrittäny tutkia kaikki johdot fikkarin ja pienen kiroilun kanssa kojelaudan alta, sekä konehuoneesta. Myös kaikki liittimet kävin crc:n kanssa läpi mutta ei auttanu yhtikäs mitään. Eli onko kenties anturi, mittari vai johto vika?
Kellään kokemusta?
Vastaa Viestiin