Vectra B2:n etuvalojen erot valmistajien välillä? Apua proje

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
theimala
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja theimala »

Aiheestahan on paljon topicceja liikkeellä, mutta selkeää vastausta en ole tuohon kysymykseen löytänyt. Eli mitä eroa käytännössä on Depon, Valeon ja Marellin B2-lyhdyillä?

Tällä hetkellä itselläni on alla B1-Vectra, johon olen facelift-valoprojektia suunnitellut. Nyt on Valeon valot. Depon vasemman puolen B2-etuvalon olen löytänyt ja pitäisi saada oikealle puolelle myös valo. Onko heijastinpinnat samanlaiset kaikkien valmistajien tuotteissa? Onko ero kiinnikkeissä, eli saako jonkun tietyn valmistajan B2-etuvalot helpoiten B1-malliin, jossa on ollut Valeot? Onko Depo esimerkiksi täysin samanlainen umpioltaan kuin Valeo?

Tarkoitus olisi saada samanlaiset valot molemmille puolille, joten jos joku viitsisi vähän valottaa noista eroavaisuuksista, niin olisin kiitollinen.
-jupe-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jupe- »

Tehon suhteen Valeot on ilm. parhaat, näin oli kerrottu jossain 2000-2001 TM:ssä, sopivuudesta ym. ei ole tietoa.
Nismo, millo lie taas ajos
Janne M
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Janne M »

Ero lienee säätömottoreissa jotka ovat merkkien välillä kait erilaisia.

Viesti Kirjoittaja leevi »

Itsellä sama projekti ajankohtainen, ni olen kuullu et todellakin merkeissä on eroja valotehojen suhteen.... Mulle ainakin osatoimituksessa neuvottiin et esim. carello (onkohan se entinen depot? en aivan varma) säätömoottorit käy sekä vanhempiin et uudempiin umpioihin, kun taasen esim. valeon umpioissa joutuu myös säätömoottorin vaihtamaan, kuten esim. mulla!!
Vastaa Viestiin