calibra
Jos se on ihan tehdaskorkeuksinen niin tuskin on ongelmia paitti jos ajelet semmosilla seuduilla mistä ei pääse pois ku helikopterilla
Mitenkäs muuten muut ootte selvinny noitten ovien kanssa mulla on ainakin ollu noi kylkilistat kovassa käytössä
Ei auta ees silikooni tiivisteihin aina nassahtaa ovet kiinni pakkasessa 
Jos käyttöautoa haet niin osta ennemmin Vectra. Sama auto eri korilla.On 2004-11-16 18:52, sandy wrote:
Ei tässä mitään vauhtihirmua olla hakemassa,vaan normaalia käyttöautoa..Mietin,et kuinkahan sillä talvella pärjää,kun on niin matala.Kestääkö levikkeet ja onks sillä auraamattomilla teillä heti "mahastaan" kiinni?
- jblgti1200
- 'Admiral'

-Ei E36 318is bimmerillä(jota tarkoitit) ole ainakaan mitään jakoja 16V calibran kanssa,ei ainakaan niillä vakioversioilla millä olen ajanut.On 2004-11-16 15:35, Jamex wrote:
Niin ei noissa 16v ei oo oikeesti lähtöjä,siis ainakaan vakiona,verrattuna is bemariin tai 200sx.
Ja kohta vetää joku m-power kuski herneet nekkuun mutta ei se mitään.
Ja toisekseen turha verrata callua ja nismoa toisiinsa,on kuitenkin aivan eri autot kyseessä,
nismossa parikymmentä hepoa enemmän ja turbokone,sekä kevyempi kori...eli aivan onnettomia vertauskohteita.
Ja mieluummin minä ajaisin calibralla pari markkaa lasissa kuin tuolla riisikuppi-sihtiohjurilla.
On niin onnettomat ajo-ominaisuudet japseissa yleensäkkin.
Piste.

-Omega A 3000 24V-
-Kadett E 1.8i -91 -
-Rekord E 2.0S -83 -
<font size=-1>[ This Message was edited by: jblgti1200 on 2004-11-16 21:44 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: jblgti1200 on 2004-11-16 21:44 ]</font>
Niinpä tietysti,on calibrat hyviä autoja ajettavia ja ikäsekseen se korimalli on niissä todella onnistunut,siis ainakin omasta mielestä,mut omasta mielestä tuo 318is menee todella hyvin,kun kyseiset on itellään,ni helppo verrata ja noita 200sx on ollut 3kpl ja yhtäkään ei enää tule.
------Calibra 16v------