Vaihdekepinnuppi (ja sähkölasit) kadettiin

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Kedaut team
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Kedaut team »

Te jotka ovat vaihtaneet tai muuten tiedätte sen, että miten voin vaihtaa vaihdekepinnupin kadettiin.. Kuten varmaan tiedättekin, että ongelmahan on pakkilukko..

Ottaisin mielelläni muutaman vinkin vastaan.

Sitten toinen kysymys..

Mistä saisi edullisesti sähköikkunat kadettiin?

MALLI: muna Kadett E -86

<font size=-1>[ This Message was edited by: Kedaut team on 2004-11-18 08:57 ]</font>
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Pakkilukollisiin sopivia nuppeja saa vaikkapa motonetistä.
Vanhan nupin joutuu irroittamaan väkivalloin.
Itse nuppi lähtee suht helposti pyöräyttämällä pois,mutta keppiin liimatun muoviholkin joudut todennäköisesti sahaamaan irti.

Halpoja sähkölaseja,vaikkapa jostain purkuun menevästä GSI:stä tai sitten tarvikemallin lasinnostimet http://www.webforest.fi/cgi/shop/store/ ... kuslukitus
Ainarikki
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Ainarikki »

Saakos niitä sellaisia lasinnostimia, jotka tulevat suoraan veivin paikalle enään mistään?? On muistaakseni paljon halvempi ja helpompi asentaa, se saako sitä piilotettua verhoilun alle onkin sitten ihan toinen kysymys.
-SweetAngel90-
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja -SweetAngel90- »

Juu, itse oon kyseisen paskasarjan ostanut, joka runtataan käytännössä pyörittämään veiviä. http://www.autovaruste.net
Tuolta tilasin..

Asennus onnistuupi kyllä.. sarjaan tosin tulee turhaa nippeliä perkeleesti mukaan. Itse en noista pidä, koska moottori on aivan helvetin äänekäs ja hidas. Satsissa tulee 15 A -sulake MOLEMMILLE moottoreille ja kyseinen stotsi ei kestä kuormaa, jos lasi on vähänkin nihkeä liikkumaan.
120 euroa maksaapi muuten.

Moottori täytyypi sijoittaa kutakuinkin keskelle ovea alareunaan ja sinne pitääpi vähän näyttää peltisaksia ja muutenkin väännellä peltiä, että se patukka mahtuupi. Siinä takana kulkee nostin, joten aika timmi siitä tulee.. kyse on ihan milleistä, että sen moottorin saa paikalleen, niin ettei se ota kiinni nostimeen ja pahvikin menee vielä paikalleen. Vähän kuprulle se mulla jäi. Kiinnitys tapahtuu ihan ruuveilla tai jousilla (jotka tulee paketin mukana), joille en kyllä mitään käyttöä löytänyt.

Asennusohjeet kyseisessä paketissa on surkeat. Helvetin pienellä präntillä pistetty teksti, että suurennuslasin tarvitsee näkemiseen eikä niistä muutenkaan älyä.. tai minä en ainakaan älynnyt. :wink:

Hakusessa onkin Kadetin omat nostimet..
Enää ei jalkoja palele
Ainarikki
'Admiral'
'Admiral'

No eihän tossa ole sitten mitään järkeä ostaa sellaista, kun kunnollisen saa sataan euroon. :smile:
-SweetAngel90-
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja -SweetAngel90- »

No itseasiassa kyseessä on ihan sama satsi.. huntilla kyllä, kai se sama on varusteella?
Enää ei jalkoja palele
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

On 2004-11-19 09:45, Ainarikki wrote:
Saakos niitä sellaisia lasinnostimia, jotka tulevat suoraan veivin paikalle enään mistään??
Vilkaseppa tuota linkkiä,joka oman postauksesi yläpuolella on...
Ainarikki
'Admiral'
'Admiral'

Ai toi on just sellanen, eli laitetaan moottori kiinni suoraan siihen veivin nuppiin.Jaa en mä tajunnut tosta kuvasta mitään.Mä luulin, että se veivinpäälle laitettava nostin ois vaan musta boksi meininkiä, mutta toihan vaikuttaa ihan hienolta.Toimiikos toi hyvin.
Ainarikki
'Admiral'
'Admiral'

Siis, eli onko muunlaisia nostimia, kuin toi kyseinen malli? Ja onko niistä kokemuksia kellään?
Vastaa Viestiin