calibrassa ei kuulu radio kunnolla

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
tuner
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja tuner »

Sain radion kuulumaan jotekin kun vaihdoin antenninvahvistimen. Se vahvistin on antennin siinä osassa joka on katolla näkyvissä. Sinne oli ilmeisesti päässyt vettä ja koko möykky oli aivan hapettunut. Ei ihme että ei ennemmin kuulunut.
Tunari-82
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Tunari-82 »

Auttaakohan ne tarvike liikkeissä myytävät antenni vahvistimet mitään,tulee siihen heti soittimen jälkeen anteenin johdon väliin?
Enliz
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Enliz »

Onko kellään teistä ikkunaan liimattavaa elikkä digitaalinen vai mikä onkaan :grin: poistin autostani varsinaisen antennin ja ajattelin moisen laittaa kun sattuu tallissa olemaan.
Seat Leon TDI TS '04
astraboi
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja astraboi »

On 2004-11-17 22:47, Enliz wrote:
Onko kellään teistä ikkunaan liimattavaa elikkä digitaalinen vai mikä onkaan :grin: poistin autostani varsinaisen antennin ja ajattelin moisen laittaa kun sattuu tallissa olemaan.
kaverin b vectrassa on semmonen. Oli jo ku se osti sen.
tuner
'Admiral'
'Admiral'

On 2004-11-17 22:44, Tunari-82 wrote:
Auttaakohan ne tarvike liikkeissä myytävät antenni vahvistimet mitään,tulee siihen heti soittimen jälkeen anteenin johdon väliin?
Ei auta, kokeiltu on.

Jos se katolla oleva vahvistin on hajalla/siihen ei mee virtaa niin sitte on se sama onko koko antennia.

Kokeilin ruuvata antennin pois ja mitata soittimelta lähtevästä johdosta ja antennin päästä että onko johto yhtenäinen mutta ei ollut. Eli jos vahvistin ei ole toiminnassa niin on käytännössä sama kuin olisi johto väliltä poikki.
jankok
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja jankok »

Elektrooninen antenni ei kuulu ainakaan minun callussa, pitää käyttää seuraavaks
kattoverhoilu irti ja laittaa uus antenni
eiköhän ne viat lopu siihen
Commander
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Commander »

On 2004-11-17 22:05, tuner wrote:
Sain radion kuulumaan jotekin kun vaihdoin antenninvahvistimen.
Paljonko tollanen vahvistin maksoi ja mistä?
harza
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja harza »

Mulla on semmonen lasiin liimattava antenni merkkiä bosch ja on todella hyvä! Suosittelen eikä maksa ku 30€ ...
-Opel Omega Evo-500
-Opel Rekord c -71
http://www.kerasenautomaalaamo.fi
tuner
'Admiral'
'Admiral'

On 2004-11-19 10:59, Commander wrote:
On 2004-11-17 22:05, tuner wrote:
Sain radion kuulumaan jotekin kun vaihdoin antenninvahvistimen.
Paljonko tollanen vahvistin maksoi ja mistä?
Ostin samantapaisen tarvikeantennin jossa tuo vahvistin oli samoin kuin alkuperäisessä. Ja sitten revin sen siitä tarvikkeesta irti ja tinailin sen alkuperäiseen kuoreen. Tais maksaa n10e. En kyllä muista mistä ostin.
jankok
'Kapitän'
'Kapitän'

itse menin ostamaan 20e tarvike antennin kukas noita boschilaisii myy kun tolla tarvike vehkeellä ei vika korjaantunu mulla
Racoon
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Racoon »

On 2004-11-20 00:29, jankok wrote:
itse menin ostamaan 20e tarvike antennin kukas noita boschilaisii myy kun tolla tarvike vehkeellä ei vika korjaantunu mulla
Kyllähän sen radion pitää kuulua antennin merkistä riippumatta. Sulla lienee vika jossain muualla. Onko siinä se vahvistin, tuleeko antennille asti virtaa?
jankok
'Kapitän'
'Kapitän'

enpä tiedä oikein kokeilin suoraa virtaa antennille mutta ei auta mitään ,ihme kun se antenni kaapelikin on yhtä ohut kuin se virtajohto.Ajattelin ostaa katolle nätin pikku piiskan vahvarilla.
calibra88
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja calibra88 »

Eipä kuulu mullakaan toi radio, kauheeta suhinaa kyllä kuuluu..
juzze
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja juzze »

mulla on kaputissa semmonen sisä-antenni ja kuuluu kyl pirun hyvin, siinähän on vahvistinki itessään mukana, eikä oo kallis..:razz:
tumppa2
OCF Member 2015
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tumppa2 »

No miksei kukaan ole heti tota sanonut pitääpä käydä kytkemässä toi piuha kiinni ku ratio ei tosiaankaan kuulu kunnolla.
Vastaa Viestiin