B Mantan putkistoa ?

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
stinde^
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja stinde^ »

Elikäs pitäs mantaa saada putkisto ku edellinen on melkei poikki ensimmäisen pöntön jälkee, niin osaisko joku valaista jotain halpaa, hyvää liikettä pääkaupunkiseudulla mistä sais rakkaaseen mantaan putkistoa ?
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Risto Tiittanen Kannelmäessä 09-563 2227.
Numerosta en ole varma.
Ainakin viimeksi oli tuo, kun soitin.
stinde^
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja stinde^ »

Kiitoksia, täytyypi soitella tossa huomenissa....
Johnny
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Johnny »

Rakentaako tuo Tiittanen itse putkistoja tai peltisarjoja?
Johnny, la gente esta muy loca.
Vilderi
OCF Member 2017
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vilderi »

22.06.00:
Käytin Asconani Tiittasen putkipajalla kannelmäessä, lopputulos oli kaikkea muuta kun mitä olisi pitänyt olla: Putki kolisee panhard tankoon, pyysin 2.5" putkea ja kaikki liitokset klemmareilla jotta saan putken tarvittaessa osiin, äänenvaimentajaa en pyytänyt vaihtamaan sillä oletin sen olevan ehjä, sen sijaan pyysin asentamaan samalla toisen auton alle, kun uusi hiljaisempi putki oli alla totesin että vanhasta Simonssin pöntöstä oli sisuskalut irti, kävin hakemassa Marteliuksen 2.5" pöntön, ja siitähän se riemu repesi, Tiittasen asentama putki olikin 2-3/8" (60.25mm) eikä suinkaan 2.5" (63.5mm) kuten piti olla, tästähän seurasi se että en saanut uutta pönttöä asennettua, lisäksi auton alla ei ollut kuin yksi klemmari jopa vanha äänenvaimentaja oli hitsattu kiinni!!! kun menin Tiittaselle asiasta valittamaan siellä vain todettiin että meidän paksuin putki on 60mm (puhelimessa luvattiin 2.5":sta) ja että minun pitää asentaa supistaja sinne... tulevaisuutta ajatellen 2.5":nenkin on liian pieni... mitä tästä opimme BAD LUCK RACING EI TEETÄ YHTÄÄN PUTKEA TIITTASELLA... ja toivottavasti ei kukaan muukaan, kyllähän siellä varmasti saa hyvän mehupillin japsi ritsoihin, mutta pakoputkista kyseinen paja ei ymmärrä mitään.
Tollanen on osunut silmääni. Omaa kokemusta ei puljusta ole. Tietysti ton auton putken rakentaja voi olla saanut potkut tai jotain.. :lol:
kadett c coupé -79 V6
Tigra 1.4 16v
mikkis
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja mikkis »

Itse teetätin Tiittasella B-Mantaani putkiston peltisarjasta eteenpäin. Putki 2.5" kahdella pöntöllä ja 3.5":n ulostulolla. Hommassa meni reilu puoli tuntia ja hinta 200 euroa. Ei kolise, resonoi tms. Tehty edelliskesänä ja putki edelleen ruosteeton. Eli itse olen erittäin tyytyväinen. Hinta laatu suhde kohdillaan.

Suosittelen!
Opel Manta B R6 "i300"
Opel Manta B 2.4 "i400"
Vastaa Viestiin