Mistä OPC astran replika vanteita?
onkohan tossa OPC:SSA helmoissa se kumitiiviste mikä tulee oven alareunaan?
kun mulla on jättäneet sen pois tehtaalla ja kuraa sisäkaaria oikein urakalla..
on nimittäin OPC:n helmat tilauksessa koska eikös niissä kaikissa vuosimalleissa ole tuo leveä tiiviste?
kun näihin mun helmoihin ei saa sitä tiivistettä kiinni ovat muuttaneet senverran sen muotoa,enkä sitten samanlaisia näitä normaaleja astran helmoja enää kehdannut tilata jotta sais sen tiivisteen siihen..tai pölysuoja kuulemma.
kun noita vakio helmoja on saatavana ilman pölysuojaa ja sen kanssa,mutta opc:ssa mun mielestä pitäis olla vakiona kaikissa vuosimalleissa.

Black Sapphire 2.2 Sport Caravan -03/04..
55/40mm Fun-Tech jne..
<font size=-1>[ This Message was edited by: pfohr on 2004-11-19 23:15 ]</font>
on nimittäin OPC:n helmat tilauksessa koska eikös niissä kaikissa vuosimalleissa ole tuo leveä tiiviste?
kun näihin mun helmoihin ei saa sitä tiivistettä kiinni ovat muuttaneet senverran sen muotoa,enkä sitten samanlaisia näitä normaaleja astran helmoja enää kehdannut tilata jotta sais sen tiivisteen siihen..tai pölysuoja kuulemma.
kun noita vakio helmoja on saatavana ilman pölysuojaa ja sen kanssa,mutta opc:ssa mun mielestä pitäis olla vakiona kaikissa vuosimalleissa.

Black Sapphire 2.2 Sport Caravan -03/04..
55/40mm Fun-Tech jne..
Jos jotakuta kiinnostaa, niin mä saattaisin voida luopua noista omista 16" g-astra -vanteista, kun eivät oikein omenaan istu 
päällä on vielä fuldan extremot 205/45 muistaakseni, puoli kesää ajetut.

tarjouksia saa laittaa
joil@hassers.fi
<font size=-1>[ This Message was edited by: John-O on 2004-11-22 12:49 ]</font>
päällä on vielä fuldan extremot 205/45 muistaakseni, puoli kesää ajetut.

tarjouksia saa laittaa
<font size=-1>[ This Message was edited by: John-O on 2004-11-22 12:49 ]</font>
Juu on tuossa se tiiviste niinkuin oli edellisessäkin astrassa. Ihan hyvä varuste.On 2004-11-19 23:12, pfohr wrote:
onkohan tossa OPC:SSA helmoissa se kumitiiviste mikä tulee oven alareunaan?
Minkä mä sille mahdan...sellast se elämä on!