No niin kiitos vaan kaikille eilisestä! Uskotteko että on muuten jännää ajaa noljakasta rantakylään ilman jarruja?? Corsasta katos jarrut sieltä lähdettyä. Vielä ne tullessa toimi marjalan rampissa mutta mihin lie sitten hävis.
Kaikki te, jotka olette OIKEASTI tulossa keskiviikkoiltana Timoselle laittatteko tänne tietoa tulostanne. Osaavat sitten varautua riittävässä määrin. Eli TIMOSEN AUTOON keskiviikkona 24.11. alkaen klo 18.00. Soitan Samille huomenna tiistaina osallistujamäärämme.
Minä tulen ihan aikuisten oikeasti! Voitko Hegentti laittaa numeros vaikka privaattina mulle,jos kotoas lähdet sinne niin voisin tulla kyydissä,auto menee huomenna korjaukseen enkä tiiä saako sen sieltä takasin keskiviikoks. Janne soita tai tekstaile mulle jos oot tulossa niin ilmotan sutkin täällä!!
no ei tuota ois lähtenyt ku yks kaveri matka kaveriks .ku ei viiti yksin lähteä ajamaan , eikä sitä kehtaa sit jättää ulos ikkunoista katsomaan hienoja opeleita .
Soittelen tänään Samille ja kun varautuvat 15 henkilöön, niin riittää varmasti. Ace , ota kaveri mukaan niin ei tartte yksin ajella. Siispä tervetuloa kaikille!