On 2004-11-23 20:30, TJT wrote:
Saa sonylta uusia.
Kaveri joskus hukkasi omasta mankastaan etulevyn ja uusi maksoi vissiin 20€ vähemmän,kuin uusi mankka.
Juu, taitaa olla niin, että ei se mankka mitään maksa, vaan se etupaneeli... Uuden soittimen paikka. Toi on kai vähän sama ku ostaa kahvin keittimeen uutta pannua (Nyt olis Matti Näsällä vähän asiaa)
Noihin hintoihin pitäisi kyllä saada joku roti.
Vaikkapa niin,että alkuperäisen ostokuitin kanssa saisi järkevään hintaan uuden paneelin ja jossei ole näyttää kuittia,niin sitten rahastettaisiin reilummin.
Kävin tänään ostamassa uuden sonyn
cdx-F5700 soittimen en edes kysellyt uuden paneelin hintaa.
Mitenköhän mahtaisi saada cd:n pois soittimesta ku se jäi sinne ilman että tarvitsee purkaa koko paskaa.
On 2004-11-24 14:47, TJT wrote:
Noihin hintoihin pitäisi kyllä saada joku roti.
Vaikkapa niin,että alkuperäisen ostokuitin kanssa saisi järkevään hintaan uuden paneelin ja jossei ole näyttää kuittia,niin sitten rahastettaisiin reilummin.
Tai menis sen rikkinäisen panelin kanssa kaupoille, ni sais uuden johonkin järkevään hintaan.
On 2004-11-24 18:34, pekuGM wrote:
Kävin tänään ostamassa uuden sonyn
cdx-F5700 soittimen en edes kysellyt uuden paneelin hintaa.
Mitenköhän mahtaisi saada cd:n pois soittimesta ku se jäi sinne ilman että tarvitsee purkaa koko paskaa.
Eikö tule pois kun irroitat virtajohdot ja laitat takaisin paikoilleen?
Ainakin panasoniceissa on pieni tappi,jonka etulevy painaa sisään kiinni ollessaan.
Sen kun painoi sisään,niin levyn sai otettua pihalle eject napista(omassa mankassa eject nappi etulevyn takana itse mankassa.
Itse olen sitä mieltä, että Sony saisi pysyä pelikonsoleiden ja telkkareiden,ym. valmistajana...
Autohifin puolella Sonyn "näyttö", ei ole ollut koskaan mitään vahvinta mahdollista.
Hyvänä esimerkkinä Sonyn X-Plod sarjan tuotteet.
On 2004-11-28 00:08, Jokipoika wrote:
Itse olen sitä mieltä, että Sony saisi pysyä pelikonsoleiden ja telkkareiden,ym. valmistajana...
Autohifin puolella Sonyn "näyttö", ei ole ollut koskaan mitään vahvinta mahdollista.
Hyvänä esimerkkinä Sonyn X-Plod sarjan tuotteet.
Mulla on Vectrassa Sonyn kasettisoitin ja cd-vaihtaja vuodelta 1994 (sopii hyvin kun auton vuosimalli on sama) joka toimii täysin moitteitta, on toiminut uudesta asti. Tuo on toki ennen mitään X-Plodeja. Todella hyvä soitin on ollut.