Autovahinkokeskuksella on myynnissä nätti C Vectra. Muistankohan ihan väärin jos väitän nähneeni tuon auton ossain näytelyssä. Kenelläkään enemmän tietoa ko. autosta? Kuva löytyy osoitteesta http://www.plusverkot.fi/avk_kuvat/106225a.jpg ja tarkemmat tiedot AVK:oon sivuilta.
On kyllä nätin näkönen, ainakin takapäästä. Mahtanut v*tuttaa auton omistajaa kun on auto mennyt tohon kuntoon.
Mitäköhän nekin heput on ajatellu ku on ton Vectran tommoseen kuntoon saattanu.
Mob-conceptin vanha auto tuo! Ollut jossai näyttelyis.. Paska homma, näköjään joku halunnut auton varmasti lunastus kuntoon, kyljet vedetty avaimel, takaluukkuu kaiverrettu "MULKKU" jne.. ihmetyttää vaa ku auto ollut kauan myynnis, jotain tekemist sillä
<font size=-1>[ This Message was edited by: Enliz on 2004-11-04 17:35 ]</font>
kateellisuus on kansantauti.
Tosin muistan taannoin lukeneeni FFP:llä kaverista joka ei saanut erittäin hienoa ventoaan kaupaksi ja "varasti sen". Jätkä otti hirvittävät pultit kun sitä epäiltiin foorumilla petoksesta mutta lopulta juttu selvisi oikeudessa.
HUOM!!! En missään nimessä epäile tai tarkoita että kyseisen vectran kohdalla olisi kyse tällaisesta, mutta kun joku mainitsi että auto on ollut pitkään myynnissä niin tuli vain mieleen.
On 2004-11-27 23:27, Shooter wrote:
Ei pahalla auton omistajaa/rakentajaa kohtaan,mutta mun mielestä toi on v*tun ruma...
Olen asiassa aika pitkälti samaa mieltä, "helmat" jos niitä voi edes kutsua niillä nimellä on kuin kakkose neloset.. varmasti lähtee motarilla lentoon.. (Mielipide)
Onhan toi ainakin tuning car showssa ollu..En kyllä ymmärrä noita sävyeroja "näyttelyautossa". Tosin se nyt taitaa noista murheista olla pienin ton kohdalla. Miksi tollanen yleensä viedään johonkin näyttelyyn...