Huurtuvat ikkunat - korjaus

Keskustelua Opeleista
Altti450
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja Altti450 »

Noniin, nyt tuli suodatin vaihdettua. Ensin piti hieman pohtia että missä se majailee, kun olin hanskalokeron repinyt irti. Suodattimen kotelosta löytyi pari kourallista lehtiä ja muuta moskaa. Suodatin oli täynnä pientä siementä, yms. paskaa. Tutkin myös noita ilmanpoistohässäköitä ja takaapäin katsottuna oikealta löytyi taskistusluukusta kädellä räplätessä pieni ääni, tms. eristeen palanen. Revin samalla senkin pois. Toivottavasti nyt pysyisivät lasit auki.

Raitisilmasuodatin maksoi motonetissä 12,50,- Tottakai ensin valitsin väärän (19-2149:n), kun oikea oli 19-2150. Ensikertalaisena vaihtoon (työ) meni varmaan tunnista puoleentoista. Hetken tosiaan sai myös ihmetellä mistä tuo suodatin löytyy.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Altti450 on 2004-11-27 14:43 ]</font>

<font size=-1>[ This Message was edited by: Altti450 on 2004-11-27 14:54 ]</font>
JS
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja JS »

Ite oon kaksi huurtuvaa äffää "korjannut", eli runkannut sen raitisilmasuodattimen suojan kunnolla paikoilleen. Se näyttää että se on kunnolla mutta eipä se yleensä sitten olekaan jos suodatin on märkä.
Iro
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja Iro »

Tuota,
ei mun astrassa ole kyllä mitään muuta tiivistettä kuin se siinä yläreunassa.
Puuttuuko sieltä joku osa,en jaksa uskoa.
Rakenne ei täysin kirkkaana ole mielessäni,mutta saa ja pitää korjata jos olen ymmärtänyt väärin tai jotain...
[/quote]

Tiiviste ei siis ole lasia vasten, vaan lasin alapuolella olevaa koripeltiä vasten. Sinunkaan tapauksessasi vuodon syy ei siis pelkästään johdu lasin vaihdosta.

[/quote]
Tredator
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Tredator »

Mulla on A Ompussa kans ton huurtumisen kanssa ongelmia. Mielenkiintoista on se että vänkärin puoli autosta pysyy huurtumattomana, mutta kuskin puoli on ihan huurteessa, joten ajaminen on tällä hetkellä aika v-mäistä. Lämppäri ei varmaankaan vuoda, koska nestettä ei oo tarvinnu lisäillä. ( vinkkejä kiitos )
Wesku79
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Wesku79 »

On 2004-11-27 19:31, Iro wrote:
Tuota,
ei mun astrassa ole kyllä mitään muuta tiivistettä kuin se siinä yläreunassa.
Puuttuuko sieltä joku osa,en jaksa uskoa.
Rakenne ei täysin kirkkaana ole mielessäni,mutta saa ja pitää korjata jos olen ymmärtänyt väärin tai jotain...
Sitten sieltä puuttuu se tiiviste (vaahtomuovinen). Sille on siinä paneelin alapinnassa ihan oma uransa, johon tiiviste on liimattu kiinni. Enempää on hankala selvittää ilman kuvia.
Iro
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja Iro »

Tais tulla asiaa varaosatiskille.
Nyt on aika hyvä sauma saada viiden vuoden "kärsimys" päätökseen...

[/quote]
Sitten sieltä puuttuu se tiiviste (vaahtomuovinen). Sille on siinä paneelin alapinnassa ihan oma uransa, johon tiiviste on liimattu kiinni. Enempää on hankala selvittää ilman kuvia.

[/quote]
Vastaa Viestiin