On.On 2004-11-29 13:02, Aulisankka wrote:
Onko jäähdytysnestettä tarpeeks koneessa?
X20XEV lämpenee huonosti
Itse asiassa toi on mun veikkaus, miks mulla ei lämpene samoille tasoille kuin muilla, jos sen nyt sinne pitää kohota. Tuli meinaan ajotietokoneen ruutuun "Cooler level" tai joku vastaava viimeviikolla. Ei ole kyllä sen jälkeen ilmoitellu. Kun ilmoitus tuli, niin silloin oli kova pakkanen, eli aine oli varmaan melko kutistunut.
- B-conamega
- 'Admiral'

Tyypilliset oireet! Lämmöt laskee ajossa kun termari jää auki niin kone ei pysty pitämään lämpöjä.On 2004-11-29 12:25, Shooter wrote:
Pitää kokeilla tuota termarin vaihtoa,jos se nostais niitä lämpöjä edes vähän...Tänään kun ajelin tuossa pirun lumimyräkässä duuniin 43km matkan,niin lämmöt oli loppumatkasta enää ehkä n.85c,ja sisään tulee vain haalealämpöistä ilmaa.
Vaihda uusi termari niin tarkenee ajella vaikka -30asteessa
Ja kone tykkää! Ei kuluta kakkua/öljyä niin paljoa...
Ja se termari mielellään orkkis GM-tuote!
Ei mitään bil-helvetin paskoja.
<font size=-1>[ This Message was edited by: B-conamega on 2004-11-29 13:31 ]</font>
Kylkyl...Kun sen termarin vaihdan,niin kyllä sinne tulee alkuperäinen,eikä tosiaan noita motonet/biltema säästäri versioita...Niistä on sen verran saanu jo kokemuksia,että ennemmin tuhlaa sen pari euroa enemmän orkkikseen,kuin että vaihdan säästö-osan kerran vuodessa uuteen halpikseenOn 2004-11-29 13:25, B-conamega wrote:
Tyypilliset oireet! Lämmöt laskee ajossa kun termari jää auki niin kone ei pysty pitämään lämpöjä.
Vaihda uusi termari niin tarkenee ajella vaikka -30asteessa
Ja kone tykkää! Ei kuluta kakkua/öljyä niin paljoa...
Ja se termari mielellään orkkis GM-tuote!
Ei mitään bil-helvetin paskoja.
<font size=-1>[ This Message was edited by: B-conamega on 2004-11-29 13:31 ]</font>
Ihan duunista saan noi tiedot...Joo,voin laittaa sulle s-postiin hinnat ja saatavuudet,vielä tän päivän aikana.On 2004-11-29 13:44, ekto wrote:
Mistä meinaat kysellä GM:n termaria?
Ekto:Sulla näyttäis olevan B-vectra,eli onko samalla XEV-koneella?
<font size=-1>[ This Message was edited by: Shooter on 2004-11-29 14:01 ]</font>