1.6 GL:ssä ei kierroskelloa ole, mutta onko tossa kakslitraisessa? Eipä kierroskellon puute maailmaa kaada, mutta automaatilla on jotenkin outo ajaa, kun ei näe milloin se vaihtaa!
Lauantaina koeajo otsikon autolla! Kauppiaan mukaan kaiken pitäis olla kohdallaan (syytäkin olis kun oon matkustamassa junalla 4h päästäkseni koeajolle), ja jos on niin viikonloppuna mulla on sitten Vectra! Jee! Tulis vain toi lauantai!
Kiitos kaikille osallisille foorumista! Loistavasti tietoa tarjolla!
Toinen tyhmä kysymys olis subbarin asentamisesta sedanin kontiin: Kuuluuko/tuntuuko jytinät takapenkin läpi, jos vain pistän subbasen kotelossa takaluukkuun? Matalien taajuuksien pitäisi kai mennä läpi selkänojasta ilman pahempaa vaimenemista?
-bevece-
Vectra (B) 2.0 GL A -96, onko kierroslukumittari?
Subbanen kyllä kuuluu vaikka on sedan hyvin! Itse oo rakentanut 10" XLS Peerlesin konttiin suljettuun koteloon. Ja kyllä siitä lähtee tarpeeksi tukea ja enemmänkin mideille. Rakensin kotelon vasemmalle puolelle kun konttiin kurkistat. Tais tulla jotain alle 20 litraa ja riittää tuolle elementille varsin hyvin.
155tkm
Ei ollut mennyt katsastuksesta läpi ja myyjäliike oli joutunut pistämään 1000€ arvosta uutta osaa (änkkäri, lambda tunnistin sekä eteen uudet jarrupalat ja taakse palat+levyt). Uusinnassa oli sitten hyväksytty. Ja kun huoltohistoriakin oli täydellinen ja pirssi muutenkin "ihan siisti", niin kaupat tuli. Ja tietty hintakin osui kohdalleen, ainakin mun mielestä (ja varsinkin tuohon 1000€ korjaukseen nähden).
Nyt pitäis vähän parannella äänentoistoa ja kesällä täytyy siistiä pari kiveniskemää pelleistä ettei herra ruoste pääse puremaan pahemmin. Valkoinen kun on niin kauneusvirheet näkyy heti...
Ei ollut mennyt katsastuksesta läpi ja myyjäliike oli joutunut pistämään 1000€ arvosta uutta osaa (änkkäri, lambda tunnistin sekä eteen uudet jarrupalat ja taakse palat+levyt). Uusinnassa oli sitten hyväksytty. Ja kun huoltohistoriakin oli täydellinen ja pirssi muutenkin "ihan siisti", niin kaupat tuli. Ja tietty hintakin osui kohdalleen, ainakin mun mielestä (ja varsinkin tuohon 1000€ korjaukseen nähden).
Nyt pitäis vähän parannella äänentoistoa ja kesällä täytyy siistiä pari kiveniskemää pelleistä ettei herra ruoste pääse puremaan pahemmin. Valkoinen kun on niin kauneusvirheet näkyy heti...