Calibran kulunut vaihekepin pussi @ 140tkm
kyllä se saattaa mennä, talvella kovat pakkaset niin nahka hajoaa helpolla.
148t ajettuun b vectraan vaihdoin noin 100 tonnin kohdalla kun hajosi juuri talvella.
edit: niin ja tarkasta onko se auto uinut suomeen saksanmaalta...siitähän se selvii
<font size=-1>[ This Message was edited by: Finl on 2004-12-01 10:02 ]</font>
148t ajettuun b vectraan vaihdoin noin 100 tonnin kohdalla kun hajosi juuri talvella.
edit: niin ja tarkasta onko se auto uinut suomeen saksanmaalta...siitähän se selvii
<font size=-1>[ This Message was edited by: Finl on 2004-12-01 10:02 ]</font>
Mulla ainakin tuli omaan calibraan ekana talvena pussiin kulumia. Ne oli kyl aika olemattomia mut kumminkin se pussi alkoi olemaan finaalissa jo ihan sen nahan notkeuden johdosta. Nyt sain uuden teetetyn pussin jossa on huomattavasti tukevampi nahka ja vaihteen vaihtaminenkin on mielekkäämpää kun ei ole liian löysä tuo pussi.
Opel Calibra 2.0i 16v -91
Hopea on nopea
Hopea on nopea
Mulla se pitäs olla ihan kunnossa vaikka auto onkin ollu jo 2vuotta. Vaihdan kyllä senkin kun innostuin hankkimaan vähän väriä auton sisällä ja valitsin sen vaihdekepin pussin sinisenä joten luontevaa varmaan olis vaihtaa kans käppärinpussi siniseks.
Tää nyt menee ohi aiheen mut mistä sais uuden käsijarrun kahvan? kun sutiilla olis mut aivan liian kallis (näin muistaisin)
Tää nyt menee ohi aiheen mut mistä sais uuden käsijarrun kahvan? kun sutiilla olis mut aivan liian kallis (näin muistaisin)
Opel Calibra 2.0i 16v -91
Hopea on nopea
Hopea on nopea
Mulla oli vaihdekepin ja käsijarrun pussit kulunu niistä kohdista joista pussit on taitoksilla. Ostin nahkaa ja ompelin uudet pussit ja hyvä tuli. Niin ja autolla oli ajettu silloin n125tkm.
Täällä foorumilla jollakin oli ne kaavat joilla pussit saa kätevästi tehtyä. Ei ollut liian suuri haaste vaikka ei ole pahemmin ennen tullut ommeltua.
<font size=-1>[ This Message was edited by: tuner on 2004-12-01 17:01 ]</font>
Täällä foorumilla jollakin oli ne kaavat joilla pussit saa kätevästi tehtyä. Ei ollut liian suuri haaste vaikka ei ole pahemmin ennen tullut ommeltua.
<font size=-1>[ This Message was edited by: tuner on 2004-12-01 17:01 ]</font>