Astra G lexus tyyliset takavalot
Kyselin Saksasta MHW:ltä Astra G:n kirkkaita takavaloja? MHW:ltä löytyy ainakin Corsaan tyylikkäät kirkkaat takavalot. Sain kuulla Suomen maahantuojan kautta, että tammikuussa 2003 Astra G:henkin saa MHW:n kirkkaat takavalot.
On sen verran tyylikkäät lyhdyt, että itse ainakin hankin sellaiset ensi kesäksi (ja kaikenlaista muutakin levikehässäkkäheebeliä), kun autokaan ei tahdo mennä oikein kaupaksi. Taitaa olla liian kova hinta, mutta mitä sitä hyvää autoa myymään...
On sen verran tyylikkäät lyhdyt, että itse ainakin hankin sellaiset ensi kesäksi (ja kaikenlaista muutakin levikehässäkkäheebeliä), kun autokaan ei tahdo mennä oikein kaupaksi. Taitaa olla liian kova hinta, mutta mitä sitä hyvää autoa myymään...
Kertoiko maahantuoja yhtään mihin astra g:hen ne valot tulee. Luultavasti 3/5 oviseen, mutta tuleeko coupeen/sedaniin?On 2002-10-25 22:20, turtonet wrote:
Kyselin Saksasta MHW:ltä Astra G:n kirkkaita takavaloja? MHW:ltä löytyy ainakin Corsaan tyylikkäät kirkkaat takavalot. Sain kuulla Suomen maahantuojan kautta, että tammikuussa 2003 Astra G:henkin saa MHW:n kirkkaat takavalot.
www.opel-tuning.org www.wcoastdesign.com
Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)
En tiedä, että mihin malleihin sellaiset valot saa. Oli vaan puhetta tuosta 3-ovisesta mallista, koska itsellä on juuri sellainen.
Voihan sitä kysyä, jos kiinnostaa. Tällaisen henkilön kanssa olin itse puheissa:
Sami Hyytiäinen
S & N Oy, Autostyling-osasto
Helsinki
09-478 600
sami.hyytiainen@snoy.fi
Voihan sitä kysyä, jos kiinnostaa. Tällaisen henkilön kanssa olin itse puheissa:
Sami Hyytiäinen
S & N Oy, Autostyling-osasto
Helsinki
09-478 600
sami.hyytiainen@snoy.fi
no eipä noi lexus valot tohon astra g:en oo sen ihmeellisemmät kuin mihinkään muuhunkaan. vois harkita jos ois kovasti laitettu astra g alla...

Nyt:BMW E93 335i M-Sport '07 (440hv/600nm)
Ennen: BMW E46 330i M-Sport II, Opel GT B, BMW E60 530da, Opel Corsa D CDTi, Opel Astra F 1.8i, Nissan Sunny 1.3, Opel Kadett B 1.1
punaseen mustat ja mustaan tollaset lexorit. yleensä pien kontrasti on hyvästä.
mutta toisaalta seuraavassa autossa on tapahtunut se poikkeus joka vahvistaa säännön...käy tohon kokonaislookkiin niin loistavasti, jotta meinas silmät tippuu päästä...

mutta toisaalta seuraavassa autossa on tapahtunut se poikkeus joka vahvistaa säännön...käy tohon kokonaislookkiin niin loistavasti, jotta meinas silmät tippuu päästä...

Nyt:BMW E93 335i M-Sport '07 (440hv/600nm)
Ennen: BMW E46 330i M-Sport II, Opel GT B, BMW E60 530da, Opel Corsa D CDTi, Opel Astra F 1.8i, Nissan Sunny 1.3, Opel Kadett B 1.1
Valitettavasti nuo valot ovat laittomat! Ne on nimittäin tummennettu itse ja luulisi poliisin tai viimeistään katsastusmiehen sanovan noista valoista!On 2002-10-27 14:12, Veeksi wrote:
punaseen mustat ja mustaan tollaset lexorit. yleensä pien kontrasti on hyvästä.
Itsekkin meinaan tummentaa valot muttei noin tummaksi.
Ja asiasta kolmanteen. Onko ketään laittanut kalvoja valon päälle?
www.opel-tuning.org www.wcoastdesign.com
-
metrosport
- 'Admiral'

Kokeilin tummentaa kalvolla mut ei oikein tahtonut taipua.Meinasin kokeilla tummentaa takalyhdyt sillein et,venytän kirkkaan valomainos kalvon lampun päälle ja sit siihen lakka sekoitus ruiskulla .Jos tulee liian tummat niin ottaa vaan kalvon pois niin ei mene lamppu ihan pilalle.Kokeilun arvoinen jutska.Joskus etsin auton väristä teippiä mut tuloksetta,kokeilin sitä maalaus hommaa.Valkoista teippiä vaan maalasin ja siihen kirkas kalvo vaan päälle.Eikä maali edes lohkeillu välissä ollenkaan vaikka laittoi mutkalle!
Vinkkina vaan kaikille COUPEN ja SEDAN maalin omistajille että IN-PRO niminen firma on alkanyt tekemään ko autoihin tummia ja kirkkaita takavaloja. Toimitukset alkaa marraskuussa. Hella on myös tehnyt 3/5 ovisiin uudenlaiset takavalot. Ovat ikäänkuin lexus valot mutta niissä ei ole sitä lasia päällä. Verrattavissa niihin tuplaetuvaloihin mitkä voipi hellalta tilata.
Minkä mä sille mahdan...sellast se elämä on!