En menisi noinkaan väittämään. Monella on kuitenkin positiivisiakin kokemuksia ko. liikkeestä. Tässä on kyseessä vain yksittäistapaus, josta ME emme tiedä mitään. Toki liikkeen maine kärsii yhdestäkin tapauksesta, mutta itse en välttämättä yhden tapauksen takia boikottiin alkaisi, jos se ei tapahtuisi itselle. Jos näin olisi käynyt minulle, niin tuskin asioisin enää ko. liikkeessä.On 2004-12-02 14:25, tuomas20 wrote:
Enpä taida rahojani sutii oy:lle viedä jos jotain tuning härdellejä tarvitsen, kun kerran ilmeisesti noin epäluotettava on takuu, palautus tms asioissa :/
Avoin kirje Sutii Oy:lle
Tämä kirjoitus ei liity mitenkään tämän asian asianosaisiin. ”Mä” tarkoittaa rikoslain 24 luvun 8-10 pykäliä eli tarkoittaa noita kunnianloukkauspykäliä. Eli niiden mukaan on aina kiellettyä valehdella toisesta tai vihjata niin, että ”teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle tai häneen kohdistuvaa halveksuntaa”. Samoin on rikollista ”muulla tavalla halventaa toista”. ”Kunnianloukkauksena ei pidetä arvostelua, joka kohdistuu toisen menettelyyn politiikassa, elinkeinoelämässä, julkisessa virassa tai tehtävässä, tieteessä, taiteessa taikka näihin rinnastettavassa julkisessa toiminnassa ja joka ei selvästi ylitä sitä, mitä voidaan pitää hyväksyttävänä”. Eli vahinkoa aiheuttava valehtelu on rikollista.
Jep..en tarkoittanut minäkään että kyseinen RL 24 viittaukseni olisi liittynyt juuri tähän keskusteluun..eikä edes tähän foorumiin..mutta tulipahan vain mieleen, koska esim tämänkin kaltaisia riita-asioita julkisesti ruodittaessa tunteet saattavat helposti kuumentua liiaksi ja sitten usein puhtaasta tietämättömyydestä johtuen tuodaan julki asioita jotka menevät RL 24 8-10:n piiriin..
En tiedä kuinka paljon internet ja keskustelufoorumit ovat viime aikoina työllistäneet viranomaisia tältä osin..tiedän vain sen että on työllistänyt..ja pahoin pelkään että tulevaisuudessa tulee työllistämään enemmän..ja valitettavasti osin siksi että asiasta ei olla tietoisia.
En tiedä kuinka paljon internet ja keskustelufoorumit ovat viime aikoina työllistäneet viranomaisia tältä osin..tiedän vain sen että on työllistänyt..ja pahoin pelkään että tulevaisuudessa tulee työllistämään enemmän..ja valitettavasti osin siksi että asiasta ei olla tietoisia.
MB CLK320 -04 + BMW335Cia (tulossa)
Itse en tunne näin tarkasti mitä laki sanoo, mutta itselle tuli sellainen tunne, kun en kerran asu lähellä ko. firmaa en uskaltaisi sieltä välttämättä tilata mitään. Se olisi eri asia, jos siellä pystyisi käymään tuosta vain, mutta jos joutuu jotain tilaamaan ja maksamaan muuten kuin rahat tiskiin, tavara mukaan periaatteella.
~~~~~~~~~~~~~~~ Chevrolet Cruze 1.6 LT 2012 & Chevrolet Aveo 1.2 LS 2011 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~ Grand Master Rekkaribongari 1-999 08/2005 - 02/2010 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~ Grand Master Rekkaribongari 1-999 08/2005 - 02/2010 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Olis sen alkuperäisen topicinkin voinu tähän linkittää http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... 56&forum=3
Pikkasen off topiccia, mutta lähetin kyseiseen firmaan astran takajouset takuu vaihtoon. Kun sain sitten uudet jouset noin kahden kuukauden odottelun jälkeen kotio, niin kehtasivat laittaa rahdeista mulle laskun. Mielestäni minun ei tarvitse maksaa takuunalaisen tuotteen palautus rahteja vaan sen maksaa Steinmetz tai sitten tamä kyseinen putiikki.
kyllä minunkin mielestä tämmöisestä asiasta saa täällä kertoa, kunhan kertoo totta. Se tosiaan onkin naurettavaa, että kun jotakin tahoa pidetään täällä jotenkin "mahtavana" ja "jumalaisena", niin siitä ei saisi sanoa yhtään pahaa sanaa, vaan heti aletaan morkkaamaan turhan ruikuttajaksi jne...
Jos kerta positiivisista asioista saa sanoa ja hehkuttaa, niin kyllä negatiivisistakin asioista saa puhua, kunhan puhuu totta.
Jos kerta positiivisista asioista saa sanoa ja hehkuttaa, niin kyllä negatiivisistakin asioista saa puhua, kunhan puhuu totta.
Itse kyseisessä ladossa 2 kertaa käyneenä voin vaan ihmetellä miten liike on vielä pystyssä. Ensimmäisellä kerralla ajattelin että myyjän töykeys ja ylimielisyys johtui ehkä kiireestä, mutta toisen kerran jälkeen tulin siihen tulokseen että kyllä se on pysyvä vika korvien välissä. Jos et kaveria tunne et kunnon palvelua saa, olit sitten kuinka asiallinen tahansa.
Seat Toledo Tsi, Vw T4 Tdi.
itse olen saanut aina hyvää palvelua ja tuotteiden esittelyä kyseisessä puljussa. kerran saatiin c ascoon sytkänohjaus boxi klo 23.48 pe yönä.
marko viellä esitteli sen bussi projektiaankin silloinkin... nooooh olin ostamassa konepeltiä a-omegaan viime kesänä, ja kävin katsomassa pellin valmiiksi ja sain jopa tingattua hintaakin hieman. no seuraavana päivänä kun menin hakemaan ko. peltiä, niin siihen oli ilmaantunut ikäviä vekkejä joita edellisenä päivänä ei ollut. mainitsin niistä ja kommentit oli että "tuolla on toinen ehjä pelti ja se maksaa mitä mä pyydän"..
eipä auttanut muuta kun ostaa pelti ja itkeä hintaa!! (auto oli menossa maalaamoon samalla viikolla) kaveri piireissä ei olla kyllä turhia siellä asioitu mutta pakosta joskus(pajon huonoja kokemuksia). ikävä sanoa mutta minun mielestä "näitäkin" juttuja on ollut niiiiin paljon tällä foorumilla että..
maine on ko. firmalla menny omasta mielestä juuri hintojen/huonon palvelun (en puhu siis itsestäni) takia. tälläkin foorumilla on PALJON markon ystäviä jotka näkee asiat toisin (koska ovat sen kavereita????? ) ja paljon niitä jotka pitävät markoa opelien jumalana. ymmärrän kyllä stressit,velat,verot,loppuun palamiset yms. mutta esim. tässäkin tapauksessa EHJÄ JA OIKEA tuote PITÄÄ saada tilalle!!!!!
-
EVO-500
- OCF Yhteyshenkilö

- Viesti:
"Jopa", kirjoitit avoimen kirjeen Sutii Oy:lle. Taisi mennä vaan osoite pikkasen vikaan, sillä tämä osoite on Opel Club Finland:n keskustelufoorumiin, kun taas em. "kirje" kuuluu ymmärtääkseni osoitteeseen marko@sutii.com. Se, että sinulla on ongelma tai ongelmia ei selviä täällä, etkä sitä ratkaise sinä, en minä, eikä myöskään kukaan tämän foorumin käyttäjistä täällä foorumissa, joten voitko olla ystävällinen ja hoitaa asian sille kuuluvaa "virkatietä" pitkin...
Kun asiat ovat kunnossa ja niihin ollaan tyytyväisiä niin Suomalainen pitää turpansa kiinni, mutta auta armias jos pienikin asian on päin v....a niin siitä nostetaan mieletön haloo, kirjoitellaan kaikkiin foorumeihin ja panetellaan sekä haukutaan, mutta mitä teette, jos saatte hyvää palvelua, edullisia tai laadukkaita tuotteita?!? Luulisi, että kirjoitatte niistäkin asioista joka paikkaan, mutta kun ei niin ei...
Tässä asiassa on hyvä päästä laittamaan piste tälle asialle ja samalla toivoa, että em. asiasta ei tarvitse enään jatkossa lukea tästä foorumista.
Kun asiat ovat kunnossa ja niihin ollaan tyytyväisiä niin Suomalainen pitää turpansa kiinni, mutta auta armias jos pienikin asian on päin v....a niin siitä nostetaan mieletön haloo, kirjoitellaan kaikkiin foorumeihin ja panetellaan sekä haukutaan, mutta mitä teette, jos saatte hyvää palvelua, edullisia tai laadukkaita tuotteita?!? Luulisi, että kirjoitatte niistäkin asioista joka paikkaan, mutta kun ei niin ei...
Tässä asiassa on hyvä päästä laittamaan piste tälle asialle ja samalla toivoa, että em. asiasta ei tarvitse enään jatkossa lukea tästä foorumista.
Kerhoterveisin:K.Vilen/OCF secretary
Omega A 4.0i 24V EVO 500
Omega B 3.2i 24V Car. "Johnny Cecotto Edition"
Omega A 3.0i 24V Car. "RE85"
Omega A 4.0i 24V EVO 500
Omega B 3.2i 24V Car. "Johnny Cecotto Edition"
Omega A 3.0i 24V Car. "RE85"
-
caravaanari3,0
- 'Admiral'

taidan tästä nyt itsellenei aiheuttaa hankaluuksia, mutta parahin EVO500, et tainnut lukea kaikkia postauksia? Kyseinen heppu on mun käsityksen mukaan yrittänyt kaikki mahdolliset tiet, mutta ei ole saanut mitään vastausta. Eikö silloin ole oikein koittaa myös tätä kautta? Taitaa Sutiin marko olla sun kavereita, kun sitä taas kerran niin kärkkäästi puolustat? Tämä on just sitä "ylijumaluutta" mitä tuossa edellä kerrottiin. Mun mielestä pitäis olla jokseenkin puolueeton tämmösessä tapauksessa.