Kaasari kadetti
1989 on viimeinen vuosikerta, ja kaikki ovat luonnollisesti ei-vähäpäästöisiä. Jos olet ostoaikeissa, niin kehottaisin kuitenkin hankkimaan ruiskukoneella. Se on NIIN paljon varmempi ja mukavampi. Itsekin aikanaan 1,3S Kadettin kanssa tappelin, ja ei kyllä ollut mikään paras mahdollinen kostealla kelillä. 2,0i Ascona ja Omega ovat taas olleet täysin toista maata.
Mutta kyllä sen kaasarinkin kanssa pärjää vallan hyvin, kunhan tottuu tavoille
Mutta kyllä sen kaasarinkin kanssa pärjää vallan hyvin, kunhan tottuu tavoille
Ostin Parhaan, Elän Leveästi - OPEL
Opel Vectra 2,0i CDX '95
Opel Vectra 2,0i CDX '95
Eivät tahdo pelata kunnolla kostealla kelillä, ja minulla ainakaan ei automaattiryyppy toiminut ikinä niinkuin olisi pitänyt. Aikanaan oli isäukollakin tuollainen, ja kaksi talvea oli ryyppy pelannut jotenkuten. Ruiskumalli lähtee käyntiin helposti kosteammallakin kelillä, eikä ole ryyppyä mitä rikkoa 
E: Eihän nuo ykspisteruiskutkaan välttämättä niin hyviä ole, mutta minulla ei niistä kokemusta ole. Searchilla kyllä löytyy aika paljon asiaa tästäkin aiheesta, kun vaan osaa käyttää. Minä en osaa
<font size=-1>[ This Message was edited by: jabbu on 2004-12-01 23:03 ]</font>
E: Eihän nuo ykspisteruiskutkaan välttämättä niin hyviä ole, mutta minulla ei niistä kokemusta ole. Searchilla kyllä löytyy aika paljon asiaa tästäkin aiheesta, kun vaan osaa käyttää. Minä en osaa
<font size=-1>[ This Message was edited by: jabbu on 2004-12-01 23:03 ]</font>
Onhan noita GT Kadettejakin ainakin tehty 16SV koneella. En sitten tiedä, onko noita suomeen tuotu. Pääosin kyllä ovat 1,8 tai 2,0 koneilla, eli siis 18E, 20NE ja C20NE koneilla GT Kadettit. C18NZ taisi tulla myöhemmin, ja siinä on yksipisteruisku.
Pääasiassa siis GT Kadettit ruiskukoneella, mutta poikkeuksiakin saattaa olla.
Pääasiassa siis GT Kadettit ruiskukoneella, mutta poikkeuksiakin saattaa olla.
Ostin Parhaan, Elän Leveästi - OPEL
Opel Vectra 2,0i CDX '95
Opel Vectra 2,0i CDX '95
-
Moonlight-tuning
- 'Kapitän'

- Viesti:
Kumma kyllä mutta opelin 1.6S (kaasari) on enempi tehoa mitä 1.6issä vaikka kuvittelisi et ruiskussa on enempi, ehkä se KAT siellä putkessa vaikuttaa? Mene ja tiedä, viisaampi voi kertoa miksi kaasarimallissa on enempi tehoa. Itsellä oli vuosi sitten 1.6S ja hyvin pelas ei mitään ongelmia. Sitten se varastettiin ostin golffin ja siinä oli kaasarin kanssa enempi ongelmia. Mutta nekin sain korjattua. Nyt on jo ruisku Kadett. Mutta ainakin itse olin 1.6Sän teho/kulutussuhteeseen erittäin tyytyväinen.
=Henkkis=® Opel Corsa easytronic 1.2 twinport -05
Ihmeitä teemme hetkessä, mahdottomat asiat vievät vähän enemmän aikaa.
Ihmeitä teemme hetkessä, mahdottomat asiat vievät vähän enemmän aikaa.
Pojathan täällä puhuu ihan höpöjä.
Että katti veisi 1.6 8v pannusta 7heppaa
C16NZ ja 16SV tehoero selittyy jo aika pitkälti puristussuhteiden erosta : http://www.opelclubfinland.net/tekniikk ... koodi.html
Että katti veisi 1.6 8v pannusta 7heppaa
C16NZ ja 16SV tehoero selittyy jo aika pitkälti puristussuhteiden erosta : http://www.opelclubfinland.net/tekniikk ... koodi.html