Mikäköhän tuossa rahisee, aivan kuin laturissa olisi laakerit menossa mutta kun pistää korvaa lähemmäs niin ääni kuuluu ikäänkuin moottorin puolelta, rullat sun muut on vaihdettu jakopäärempassa n.5000 km sitten, ääni tosin kuului ennen kuin tehtiin tuo jp-remppa paikallisessa opel-huollossa...
Niin moottorine kuuluisa 16xel -98 jos tuo avittaa jotakuta
<font size=-1>[ This Message was edited by: nitro on 2004-12-06 16:37 ]</font>
moottorista outoa rahinaa
Joop, samassa rempassa vaihdettiin rullat ja vesipumppu niinkö pittääkin. Jakopään puoleisesta päästä tuo kuiten kuuluu, suurinpiirtein moottorin yläpuolen ja alapuolen välimaastosta, eikös siinäkin joku rulla lie pyöri, muistaakseni 3 rullaa ja vpumppu vaihdettiin huollossa.
Hirvittää vain jos tuo kalahtaa kesken pakkasten ja on parivuotias mukula kyydissä ja ollaan jossain tuntralla....
Hirvittää vain jos tuo kalahtaa kesken pakkasten ja on parivuotias mukula kyydissä ja ollaan jossain tuntralla....
Äiti varoitti koskemasta kaikkeen missä on salaman kuva...
Joo, minulla ottaa kanssa joku kiinni jakopäässä jossakin kampiakselin luona, ja sieltä kuuluu sellainen tasainen rouskutus. Pumppu se ei ole. Tyhjäkäynnillä ehkä semmoinen sata per minuutti tahti.
Kone on kyllä erilainen. En tiedä tuliko jakopään rempan jälkeen, vai aloinko sitten vasta kiinnittää siihen huomiota.
Ja olen tuolla nyt muutaman tuhat ajellut ilman ongelmia, mutta ei tuossa onneksi hihna taida hangata.
<font size=-1>[ This Message was edited by: tero76 on 2004-12-06 21:23 ]</font>
Kone on kyllä erilainen. En tiedä tuliko jakopään rempan jälkeen, vai aloinko sitten vasta kiinnittää siihen huomiota.
Ja olen tuolla nyt muutaman tuhat ajellut ilman ongelmia, mutta ei tuossa onneksi hihna taida hangata.
<font size=-1>[ This Message was edited by: tero76 on 2004-12-06 21:23 ]</font>