Mikä soitin autoon? (400-550e)
eli olen ostamassa soitinta autooni hintaluokasta 400-550e. Sopivia soittimia olisi esimerkiksi Pioneer DEH-P77MP, JVC KD-LH401 tai KD-LHX 501. Sonylta olisi CDX-F 7700 tai CDX-M8800. Onko kellään kokemuksia näistä laitteista? Erityisesti kiinnostaa JVC KD-LH401 ja Sonyn CDX-M8800. Mitä muita hyviä esimerkkejä tulee mieleen? Vaatimuksia vähintään mootoroitu etupaneeli, mp3, sub lähtö ja 2 linjalähtöä(taso väh.4v).
Tuolta saat ainakin astetta halvemmalla kyseiset soittimet http://www.kitupiikki.net ja jos vielä haluaa säästää niin http://www.technikdirekt.de on hyvä varma paikka. Itse kannatan Pioneeria, mutta käy paikallisessa liikkeessä testaamassa ominaisuudet ennen tilausta.
VW golf IV 1.9 TDI variant
Astra G 1.8 sport caravan -->myyty
Astra G 1.8 sport caravan -->myyty
-
hauvavauva
- 'Admiral'

Itse harkitsisin tässä hintaluokassa Alpinen CDA-9833R -mallia. Siinä on tavanomaisten hömpötysten lisäksi taajuuskorjain ja muistaakseni jopa 6 kanavan viiveet. Hinta Kitupiikissä 509e. Tai sitten vastaava Pioneer DEH-P8600MP (519e) tai Pioneer DEH-P9600MP (569e). Olen tosin tyytyväinen nykyiseen Sonyn blackpanel -soittimeenkin.
Minä melkeen työntäisin noi rahat kitupiikin DVD-soitin tarjontaan...paketin saa jo alkaen vähän päälle kolmella sadalla...esim. siinä yhessä saa kaks näyttöö kiinni ja peruutuskamerat ja kaikki..
Vectra C 1.8 Comfort STW -04
-Ex. Omega B 2.5TD STW -95
-Ex. Vectra A 2.0 aut -90
-Ex. Ascona C 1.3s -85
-Ex. Omega B 2.5TD STW -95
-Ex. Vectra A 2.0 aut -90
-Ex. Ascona C 1.3s -85
Itse ostin Pioneerin deh-p77mp soiitimen viime viikolla. Yksinkertaisen kliini ulkonäkö lisättynä riittäviin ominaisuuksiin, ilman joulukuusi vilkutuksia niin avot! 3x rca ja 6V lähtötaso, radionkuuluvuus pitäis olla vähintäänkin hyvä. Mutta siis riippuu et minkälaiseksi työkaluksi on tulossa.
Ja makuasioista ei voi kiistellä
Itse pidän ja sopii astra f:n kivasti.
Ja makuasioista ei voi kiistellä
Itse pidän ja sopii astra f:n kivasti.
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
Itse en ainakaan suosi Sonya misään tavaroissa. Pioneer, Alpine ja Blaupunkt ovat minusta hyviä soitinmerkkejä, eikä JVC:kään paha ole. Meillä tällä hetkellä volkkarissa Blaupunktin CD-pyöritin ja pesossa JVC:n MP3-soitin. Clarionikin soittimet taitavat olla ihan jees. Oikeastaan kaikki paitsi Philips, Grundig ja Biltema sekä muut halpamerkit ovat hyviä. Sonykin varmasti ihan soppeli vaihtoehto, minua ei vaan merkkinä miellytä. Jos itselle ostaisin soitinta, niin todennäköisesti se olisi Blaupunkt. Ominaisuudet kohdallaan, ja asiallisen näköisiäkin ovat.
mulla itellä on yksi sony ollu, ja se ei kyllä koskaan toiminu kunnolla(niitä ensimmäisiä Xplodeja). Just olen myymässä Blaupunkt mp72, koska en tykkää merkistä. pioneerin deh-p77mp tuntuu aika hyvältä, mutta niin myös tuo JVC ja sonykin. onko kellään ollu sitä JVC:n soitinta, jossa on se kosketusnäyttö( KD-LHX 501)? Asun itse rovaniemellä, joten hifiliikkeistä ei ole ylitarjontaa... DVD soitinta en vielä ala laittamaan, koska hyvät näytöt on liian kalliita. Ja ei vielä viitsi alkaa kojelautaa hirveästi sahaileen.
-
astrailija
- 'Kadett'

Itellä ollut sama kenwood,in soitin yli viisi vuotta ja aina on pelannut ilman mitään korjailuja,ollut kolmessa eri autossa kiinni niin ja yhdessä aika rajussa kolarissakin.Joten ei voine moittia Kenwoodia merkkinä.
Ps.Varmasti hajoaa soitin seuraavan kuukauden kuluessa kun sen nyt täälä näin menin kehumaan
Ps.Varmasti hajoaa soitin seuraavan kuukauden kuluessa kun sen nyt täälä näin menin kehumaan
-
hauvavauva
- 'Admiral'

Tais olla tämä: Panasonic Cq-c9800. Muistaakseni luin juttua tuosta sekä Tekniikan maailmasta että Autosound-lehdestä. Tuotti tehoa selvästi enemmän mitä normaalit soittimet. En kyllä muista millaiseen tekniikkaan se perustuu.On 2004-12-10 10:20, ekto wrote:
Kenen tekemä oli se soitin joka pysty oikeasti tuottamaan 4x50W.
Ettei ollut juuri toi kosketusnäytöllinen JVC? TM:ssä oli joskus jotain juttua...
<font size=-1>[ This Message was edited by: hauvavauva on 2004-12-10 17:18 ]</font>
Jos saksasta aikoo tilata, niin tossa hyvä hintavertailu sivusto: http://www.geizkragen.de/preisvergleich ... utoradios/
Itsekään en JVC:tä muuten, mutta kun halvalla saa. Mutta Blaubunkteja ollut meillä muutama, ja erinomaisia ovat kyllä olleet. Clarionissakaan ei minusta merkkinä ole mitään vikaa, yhdellä tutulla on ja aivan hyvin pelittää. Se ei kyllä paljoa kerro, pitäisi olla enemmän vertailukohtia. Pahaa sanaa en kyllä ole liiemmin kuullut. Muuta tuota blaukkari kommenttia ihmettelen, kenties jotain perusteitaOn 2004-12-09 18:04, datzka wrote:
noh jvc, blaukkari, clarion saa mun puolesta kyllä heittää ********
pioneer, alpine noista ihan jees. Ite suosittelisin tohon hintaan pioneerilta 8600/9600 mallia.