"tummat ystävämme"
- R.Lehtinen
- 'Diplomat'

en sitten kirjota sitä en ole rasisti juttua, vaan perkele mä vihaan niitä ketkuja, perkeleen pahvihousut. Eräänki kerran tullu yhteen ottoja niitten kanssa..justii eile kerto kaveri viime viikonlopusta, oli joku mokkakikkeli tullu riehumaan leipäveitsen kanssa, et nyt mä lyön tällä..huitas pari kertaa et takki repes, ja sitten lähti sekin työn sankari 
Pikkasen lyön löylyä vielä.
Vaan miksi tämä mustalaisten siipeily on
valtiovallan taholta yleensäkkään hyväksytty
Sekin asia pitäisi päivittää.
Mutta näyttää sille,että evoluutio ja tietyt
sukur,ym degemerisoitumiseen liitttyvät seikat kyllä hoitavat em ongelman,noin kolmen sukupolven kuluessa.
Jep jep.
Vaan miksi tämä mustalaisten siipeily on
valtiovallan taholta yleensäkkään hyväksytty
Sekin asia pitäisi päivittää.
Mutta näyttää sille,että evoluutio ja tietyt
sukur,ym degemerisoitumiseen liitttyvät seikat kyllä hoitavat em ongelman,noin kolmen sukupolven kuluessa.
Jep jep.
-
Reino Reikäleipä
- 'Admiral'

Juu ei saisi syrjiä, mutta jotenkin niistä on aina harmia. Olen joskus erehtynyt ottamaan asiakkaaksi mannet, eikä ole muuta tullut kun sanomista. Niin itse manneilta, kollegoilta ja muilta asiakkailta. Onneksi alalla, jolla työskentelen, on yksi valtti omassa hihassa: asiakkaaksi pääsee periaatteessa vain, jos löytyy luottokortti. Arvatkaa onko niiltä löytynyt kertaakaan 
Jäänyt kirjoittelu vähemmälle kun merkki vaihtui. "Omega B in memoriam".
Yhden,varkaudessa on yhdessä kiinteistöhuoltoliikkeessä manne duunis,ainaki ollu,en ihmettelis vaik ois saanu potkut kun asiakkaitten kämpistä kamat lähteny mukaan "ihan vahingossa"On 2004-12-10 16:27, jYRG wrote:
Ja MONTAKO töissäkäyvää nokikeppiä ootte nähny.
Kerran yritti manne ostaa auton kun olin tankkaamassa,kysy tuo jopa että saako käydä "koeajolla".Ei saanut!
Puhut vähän mutta aisaa, jossakin topicissahan kerroin tuntemuksia ajettuani viime talven ajan Bravolla.On 2004-12-10 20:32, ascona77 wrote:
Mustalainen soveltuu rehelliseen työhön yhtä hyvin kuin italialainen auto suomen talveen.
Kun kerran kaikki vilpittöminä kiistävät niin myönnettäköön että olen vähäsen rasisti. Kyllä. En tykkää alkuunkaan mustalaisista enkä niistä joita poliisikaan ei enää saa kutsua neekereiksi. Ja kaikkein vähiten latinoista. Toi "vähäsen" tarkoittaa sitä että paheksuntani ei aiheuta toimintaa em. ryhmiä kohtaan vaan jää tasan puheiden ja eleiden tasolle ja nekin asianomaisen näkemättömissä.
Manneissa kiukuttaa juuri se rikollisuus sekä älämölö, kun taas latinoissa ja nekruissa niiden suhtautuminen naisiin = viheltelyä ja törkeyksien huutelua vaikka nainen tulisi aviomiehensä kanssa vastaan. Ja heti kättä ujutetaan vyötörölle ja jopa housuihin kun yritetään jututtaa esim. baarissa. Kohtelevat kuin riistaa ja helvettiäkö tällainen valkolainen tekee minkään mutiaisen pieksemällä eukolla! Ja ryöpätä ei pysty kun valkuaisaineet alkavat sakkautua jo +40'C:ssa.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Timotee on 2004-12-11 03:51 ]</font>
-
Reino Reikäleipä
- 'Admiral'