"tummat ystävämme"

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
ananias
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja ananias »

Kaikkein parasta on että ne mustalaiset ja somalit elää meidän maksamilla veroilla.
ascona77
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ascona77 »

Mustalainen soveltuu rehelliseen työhön yhtä hyvin kuin italialainen auto suomen talveen.
Kauko
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Kauko »

On muuten noi tummat aika taitavia puukon käsittelijöitä!
Joskus Forssassa oli tosi lähellä, ettei tullut moraa keuhkoon... Onneks olin nopeampi liikkeisempi. Eipä oo sen jälkeen tullut juostua 200m niin lujaa!!!!
R.Lehtinen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja R.Lehtinen »

en sitten kirjota sitä en ole rasisti juttua, vaan perkele mä vihaan niitä ketkuja, perkeleen pahvihousut. Eräänki kerran tullu yhteen ottoja niitten kanssa..justii eile kerto kaveri viime viikonlopusta, oli joku mokkakikkeli tullu riehumaan leipäveitsen kanssa, et nyt mä lyön tällä..huitas pari kertaa et takki repes, ja sitten lähti sekin työn sankari :smile:
ekomies
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ekomies »

Pikkasen lyön löylyä vielä.
Vaan miksi tämä mustalaisten siipeily on
valtiovallan taholta yleensäkkään hyväksytty
Sekin asia pitäisi päivittää.
Mutta näyttää sille,että evoluutio ja tietyt
sukur,ym degemerisoitumiseen liitttyvät seikat kyllä hoitavat em ongelman,noin kolmen sukupolven kuluessa.

Jep jep.
tto
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja tto »

Mutta mitens me päästäs niistä eroon...

HELPOSTI ! Tapetaan ne nälkään piilottamalla vaan sossun ruokakupongit mustalaisisän työkenkien alle... :grin:

<font size=-1>[ This Message was edited by: tto on 2004-12-11 15:21 ]</font>
nitro
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja nitro »

tai anna mannelle lainaan 5kybää niin ei näy mannea enää...
Äiti varoitti koskemasta kaikkeen missä on salaman kuva...
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Aivan pakko :grin:

Kuva
Reino Reikäleipä
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Reino Reikäleipä »

Juu ei saisi syrjiä, mutta jotenkin niistä on aina harmia. Olen joskus erehtynyt ottamaan asiakkaaksi mannet, eikä ole muuta tullut kun sanomista. Niin itse manneilta, kollegoilta ja muilta asiakkailta. Onneksi alalla, jolla työskentelen, on yksi valtti omassa hihassa: asiakkaaksi pääsee periaatteessa vain, jos löytyy luottokortti. Arvatkaa onko niiltä löytynyt kertaakaan :grin:
Jäänyt kirjoittelu vähemmälle kun merkki vaihtui. "Omega B in memoriam".
Pekka
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Pekka »

Lempilaulu?

- Mä joku päivä töitä teen...

Onnennumero?

- Viistöist.

Laitelkaahan lisää.
Asterix
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Asterix »

On 2004-12-10 16:27, jYRG wrote:
Ja MONTAKO töissäkäyvää nokikeppiä ootte nähny.
Yhden,varkaudessa on yhdessä kiinteistöhuoltoliikkeessä manne duunis,ainaki ollu,en ihmettelis vaik ois saanu potkut kun asiakkaitten kämpistä kamat lähteny mukaan "ihan vahingossa"

Kerran yritti manne ostaa auton kun olin tankkaamassa,kysy tuo jopa että saako käydä "koeajolla".Ei saanut!
Skeidett
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Skeidett »

Kerran oon nähny mustalaisen töissä. Ja sekin oli Häjyissä.
Kulkee: Seat Leon 1.8t, Yamaha FZR 1000, Honda CRF 250 R, Honda CRF 250 X
JKE
'Agila'

Viesti Kirjoittaja JKE »

Kuinka paljon mahtuu pieneen Hiaceen?
Timotee
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Timotee »

On 2004-12-10 20:32, ascona77 wrote:
Mustalainen soveltuu rehelliseen työhön yhtä hyvin kuin italialainen auto suomen talveen.
Puhut vähän mutta aisaa, jossakin topicissahan kerroin tuntemuksia ajettuani viime talven ajan Bravolla. :smile:
Kun kerran kaikki vilpittöminä kiistävät niin myönnettäköön että olen vähäsen rasisti. Kyllä. En tykkää alkuunkaan mustalaisista enkä niistä joita poliisikaan ei enää saa kutsua neekereiksi. Ja kaikkein vähiten latinoista. Toi "vähäsen" tarkoittaa sitä että paheksuntani ei aiheuta toimintaa em. ryhmiä kohtaan vaan jää tasan puheiden ja eleiden tasolle ja nekin asianomaisen näkemättömissä.

Manneissa kiukuttaa juuri se rikollisuus sekä älämölö, kun taas latinoissa ja nekruissa niiden suhtautuminen naisiin = viheltelyä ja törkeyksien huutelua vaikka nainen tulisi aviomiehensä kanssa vastaan. Ja heti kättä ujutetaan vyötörölle ja jopa housuihin kun yritetään jututtaa esim. baarissa. Kohtelevat kuin riistaa ja helvettiäkö tällainen valkolainen tekee minkään mutiaisen pieksemällä eukolla! Ja ryöpätä ei pysty kun valkuaisaineet alkavat sakkautua jo +40'C:ssa. :roll:

<font size=-1>[ This Message was edited by: Timotee on 2004-12-11 03:51 ]</font>
Reino Reikäleipä
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Reino Reikäleipä »

Sikäli erimieltä, että latinot ovat keskimääräistä suomalaista miestä herrasmiesmäisempiä (esim. italialaiset). Mutta pohjois-Afrikan (Marokko etunenässä) pojat ovat ½ eläimiä.
Jäänyt kirjoittelu vähemmälle kun merkki vaihtui. "Omega B in memoriam".
Lukittu