Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Olen viemässä veccua pajalle huomenna maanantaina jakopään vaihtoon ja ajattelin jos irroittelisin valmiiksi putsarin kotelot yms muut roippeet siitä edestä(nuuka kun olen) , voinen tuolla sit ajella aamulla Joensuuhun n. 30km. ilman, että vahinkoa tulis...?? Siis voinen kai ajella tuon matkan ilman ko roippeita, vai??
No joo! olen kyllä ne irrottanut aiemminkin, kun vaihdoin tuon nokka-akselin asentotunnistimen tossa syksyllä, mut lähinnä ajattelin et ei kai tuossa putsaritta ajelussa säre/vioita mitään/mene nuo heleskutin anturit sekaisin..
Enpä ainakaan itse uskaltaisi koittaa, mutta omapahan on autosi. Eikä siinä lopulta paljoa taida säästää, se on muutama minuutti niin kaikki tarvittava on purettu. Eli en kyllä suosittele lainkaan
Haluakko, että imet konehuoneesta kuumaa ilmaa koneeseen ja lisäksi kaikki rottaa pienemmät roskat? (joita myös pöllyää tienpäältä konehuoneeseen...)
Näkisin vaan, että riski on hivenen liian suuri verrattuna hyötyyn.
Ammattimiehiltä ei mene kaua tuon kotelon irroittamiseen ja loppuhinnassa ei paljoa vaikuta...
No nyt se on 4-1! Eihän kukaan voi olla noin stanan pihi... Minä voin kyllä antaa sulle sen 80 senttiä mitä ne korjaamolla siitä kotelon irottamisesta velottaa
Ostin Parhaan, Elän Leveästi - OPEL
Opel Vectra 2,0i CDX '95
siks toiseks ne ottaa sulta sen ohje ajan mukaan sen velotuksen, jos se on 2 tuntia ni se on 2 tuntia, ja sinä maksat, on se kotelo tai ei...ellet johonkin kapan nyrkkipajalle vie