=D =DOn 2004-12-07 10:03, Anodi wrote:LOL!! Aamun makeimmat naurut."Se on toi punanen Civicci tossa", kuulu vastaus. Jahas, 4-ovinen F-Astrahan siellä pihalla seisoikin. Että Opel Civic![]()
Muijat ja äijät viivalla.. vaihtui topic kummasti :D
Toi naisten autotietous / tekniikantuntemus on kans sellanen asia ettei hirveemmin kannata yleistää!On 2004-12-06 21:57, m.k wrote:
Jepjep, että semmonen Vectra
Nuo naiset ei aina taho nuista autoista oikein ymmärtää, väri saatetaan muistaa mutta siihen se tietous loppuukin. Yksikin tuttavani ajelee Astralla. Viikonloppuna näin ensimmäisen kerran, ja kysyin että milläs oot liikenteessä. "Se on toi punanen Civicci tossa", kuulu vastaus. Jahas, 4-ovinen F-Astrahan siellä pihalla seisoikin. Että Opel Civic![]()
Kyllä teidänkin sukupuolesta löytyy yksilöitä jotka ei osaa edes renkaita vaihtaa.
* Omega B 2.5 Tdi Caravan '95 * * Omega A C20NE automatic '90 * * Omega A 20SE *
No mutta yleensä ottaen, ei yleistäen.
Siinähän on eroa. Aikanani kun hommasin tuon nykyisen autoni, niin äitini sitä kävi vilkaisemassa. Kotiin päästyään isä kysyi tältä että mikä/millainen auto se on. Noh, äiti vastasi että sellainen valkoinen. 
Ps. minun tuntemani naiset eivät kyllä bonjaa autojen päälle mitään. Johtunee siitä ettei heidän tarvitse. Eikä se minua haittaa, en minäkään ymmärrä neulomisesta yms. mitään.
Ps. minun tuntemani naiset eivät kyllä bonjaa autojen päälle mitään. Johtunee siitä ettei heidän tarvitse. Eikä se minua haittaa, en minäkään ymmärrä neulomisesta yms. mitään.
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:
www.puustikki.fi
www.puustikki.fi
jep, sama suurin piirtein täällä.. Suurin osa muijista ei oikeen diggaa autoista, kunhan liikkuu eteen päin, eikä tässä todellakaan ole mitään vikaa!! Mut kyl mä tiedän muutaman naispuolisen jotka tietää sit enempi autoist ku useampi äijä tääl päin.. Mut aika harvas nekin..
Samapa tuo.. pääasia et kaikki ollaan onnellisia, heh
Opel Vectra 2.0 GLS-i 1989 300 000km, OHC. - ei vähäpäästöinen
jep, sma suurin piirtein täällä.. Suurin osa muijista ei oikeen diggaa autoista, kunhan liikkuu eteen päin, eikä tässä todellakaan ole mitään vikaa!! Mut kyl mä tiedän muutaman naispuolisen jotka tietää sit enempi autoist ku useampi äijä tääl päin.. Mut aika harvas nekin..
jep, sama suurin piirtein täällä.. Suurin osa muijista ei oikeen diggaa autoista, kunhan liikkuu eteen päin, eikä tässä todellakaan ole mitään vikaa!! Mut kyl mä tiedän muutaman naispuolisen jotka tietää sit enempi autoist ku useampi äijä tääl päin.. Mut aika harvas nekin..
Äläs nyt kun olin kerran yhdessä autovaraosa liikkeessä ja sielä oli joku uusi myyjä(mies)ja siihen tuli asiakas kyselemään kadettiin akkua,no myyjä tyrkytti sillä erästä vartaa ja asiakas kyselit mahtuukohan toi akku korkeudeltaan kadettiin.No myyjä siihen että kyllä tollanen samallainen ainakin tohon mun pikku kadettiin meni...Myyjän auto oli a mallin Corsa.Että sellasta autotietoutta.On 2004-12-06 21:57, m.k wrote:
Jepjep, että semmonen Vectra
Nuo naiset ei aina taho nuista autoista oikein ymmärtää, väri saatetaan muistaa mutta siihen se tietous loppuukin. Yksikin tuttavani ajelee Astralla. Viikonloppuna näin ensimmäisen kerran, ja kysyin että milläs oot liikenteessä. "Se on toi punanen Civicci tossa", kuulu vastaus. Jahas, 4-ovinen F-Astrahan siellä pihalla seisoikin. Että Opel Civic![]()
-
tuholainen
- 'Admiral'

jep, osaahan ne miehetkin säväyttää tolla autotietämyksellään! Kävin tos ostamas varaosakolmiosta laturin hihnan ja lykkäs sit sen mulle ja hymyillen otin ja maksoin. Kotona sit aloin tarkemmin kattoo hihnaa ei prkl. Se oli joku ihmeen hammashihna, liian lyhyt jopa jakopäänhihnaksikin! no kävin palauttamas mut sanoivat et ei ota takas sitä.. Sama ku pyysin bensapumpun relettä niin yrittivät antaa jotain 7-napaista relettä, vaik kiven kovaa sanoin et ihan neljä napaa. Sit menin sariinille (raumalle) ja sielt tuli heti samanlainen rele.. Kyl ne miehetki joskus osaa