Mitä ihmettä on Astra F mittaritaulu??

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
masu
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja masu »

Mulla on jotenki ihmeellisesti alkanu Astrasta hilseilemään se mittaritaulun musta materiaali irti. Se käpertyi silleen oudosti niin että nopeusmittari hirtti siihen kiinni ja oli pakko avata mittaristo ja kattoa, että mikä maksaa. Siellähän on ohut kerros jotain ihmeellistä hässäkkää, joka rapisi pois kun vaan kosketti sitä ja valkonen muovi paistaa alta. Vähänkö tuli ruma!!!! No, nopeusmittari toimii taas, mutta outoa materiaalia tuo mittariston kuviointi on. Voiskohan tuon mittariston taustan vaihtaa...?
jsa
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja jsa »

Ooppeleiden ominaisuus edell. -90 Vectrassa sama homma ja oon nähnyt muissakin saman ikäisissä ruttumittareita.
=> hyvä syy vaihtaa "sport"-mittarin pohjat
:smile:
Lallevihtinen
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lallevihtinen »

Mulla kans vähä kuplii bensamittarin alta. :sad: No, ei haittaa viä niin paljoo että sille jotain tekisin.
Astra J OPC
EX: Omega B 3.0 V6 24V "MV6", Astra F+G, B+C Vectra.
masu
'Senator'
'Senator'

On 2004-12-13 20:18, jsa wrote:
Ooppeleiden ominaisuus edell. -90 Vectrassa sama homma ja oon nähnyt muissakin saman ikäisissä ruttumittareita.
=> hyvä syy vaihtaa "sport"-mittarin pohjat
:smile:
Mitähän astraan moisia löytäs?
harza
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja harza »

Täällä irtoilee calibrassa kanssa se maali sillee oudosti hilseilemällä... Oliskohan tuo mullakin syy mittarin tökkimiseen..?? Toivottavasti on, olis vaan paljo helpompi korjata, ku mitä alkaa vaijeria vaihtamaan, sekin on jo kyllä ostettu...
masu
'Senator'
'Senator'

Mä rupesin ihmettelemään sitä mittarin käytöstä ku se ensin pysähty 40 km/h ja sitten ku kiihytti niin se yhtäkkiä niinku hyppäs jonneki 90 km/h ja palas sitte oikein esim. 70 km/h. Sama homma kävi n 100 km/h kohdalla... sitten rupesin kiinnittämään huomiota siihen hilseilyyn ja pahimmat kohdat oli just noissa 40 / 100.

Nyt kuumeisesti etsin, että mistä sais mittariston pohjia opeleihin! :grin:
jsa
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja jsa »

Mulle tehtiin pikakorjaus. Mittari irti ja mustaa kynsilakkaa valkoisiin kohtiin. Samalla vaihdettiin kaikki polttimot mittaristoon.
Eikös noita pohjia jaella foorumilla tuon tuostakin. Varokaa vaan sitä yhtä kusettajaa joka myy pohjia. Varoitus oli muistaakseni myös tällä palstalla...
Vastaa Viestiin