"tummat ystävämme"

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
Lukittu
Bomega
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bomega »

Vielä viimeinen viesti, ja kotiin töistä/koulusta. Ansaittu joululoma alkaa.

Heh,sitten jonain päivänä jos vihaan manneja,vihaan niitä jossain muualla kuin netissä.Täällä se on yhtä tehokasta kuin puisi nyrkkiä taskussaan.Tai hautoo asioita pääkopassaan...
Otteesi alkaa lipsua Darth Meder. Onneksi minä kyllä tiedän tapasi kirjoittaa. Löylyä saa heittää, kun ei mennä henkilökohtaisuuksiin :smile:

Minä toivon helvetin kovasti että mm. joensuunskinhxxx.xxx olisi vain nettiosoite missä vaahdottaisiin kaikesta ja uhkailtaisiin vaan siellä. Mutta kaksi viikkoa sitten oli taas puistossa nuijittu kaikkea mikä liikkuu.

Ehkä se on terveellisempää purkaa sitä kansalaisaktivismia vaikka netissä. Kuin kadulla nyrkit pystyssä. Mieluummin säkkiä hakkaa kuin ihmisiä salilla.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Bomega on 2004-12-13 16:44 ]</font>
Megaman
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Megaman »

Eli nyt on lipsunut joo...töissä on aika kiirusta tähänaikaan vuodesta :smile:

Siis sanon vielä kerran mielipiteeni asioista...En ymmärrä sellasia ihmisiä/yhteisöjä,jotka vihaa juuri esim. jotain vähemmistöryhmiä netissä kadulla tms. ja jopa järjestäytyy asian puolesta.
Pää ajetaan kaljuksi ja pannaan pilottirotsia niskaan,monikaan näistä jannuista ei taida edes loppujenlopuksi tietää,minkä asian takia riehutaan ja vihataan,kunhan vaan vihataan ja ollaan agressiivisia...

Ja nyt takaisin duuniin... :smile:

<font size=-1>[ This Message was edited by: Megaman on 2004-12-13 16:52 ]</font>
Vectr@ B
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Vectr@ B »

Megaman , tuolla tyylillä mailmassa ei voisi olla yhtään foorumia.Toki netissä keskustellaan ja annetaan mielipiteitä kuinkas muuten?

Et lukenut viestejäni tarpeeksi hyvin(ai niin et osannut, kun en osaa kirjoittaa tarpeeksi hyvin, anteeksi)yhdessä miehessä ei voi kaikki hyvät olla kohdillaan, kuten minulla kirjoitusvirheet ja epäselvä kirjoitus :smile:

Jatka töitäsi ja kaiva tupakat esille ja tarjoa, toiset tekee mitä haluaa ja toiset mitä osaa :smile:

Kaikki eivät eivät maailmassa ole asioista samaa mieltä, muutenhan koko maailmassa oli maailman rauha ja sehän olisi hieno asia, me suomalaiset olemmekin jääräpäistä ja omista huolta pitäviä, ainakin suurin osa.

Kun on kokemusta ja tietoa niin uskaltaa sanoa asioista oman mielipiteen ja ei tyytyä olemaan huopahousut jalassa ja hiljaa.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Vectr@ B on 2004-12-13 17:02 ]</font>
m.k
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja m.k »

Tuolla kun puhuttiin noista laeista vuonna 1700- ja 1800-luvuilta. Niin eivät kyllä tasan vaikuta kenenkään käytökseen. Ja jos vaikuttavat niin hyvin ei silloin mene!

1980-luvulla maahamme on tullut paljon pakolaisia esim. Vietnamista. He tottuivat hyvin äkkiä maamme tapoihin ja toimintamalleihin, ja ovat nykyään töissä. Tähän viittasin jo aiemmin. Jos vietnamielainen oppii alle kymmenessä vuodessa, niin minusta on kyllä lupa odottaa, että romani oppii 150 vuodessa. Ja se on kyllä aivan varma ettää oppii, jos vaan viitsii.Totta kai somaleissa, vietnamilaisissa ja turkkilaisissakin on pummeja ja loisia, mutta niin on suomalaisissakin. Romaneissa vaan tahtoo olla turhan paljon tällaisia. Eivät ne ole muutamat, jotka "rodun" maineen ovat pilanneet, vaan suurin osa. Ja sekin on kyllä aivan varma.
jarksi
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarksi »

Tosiaan täytyy sanoa, että on romaneissa hyviäkin yksilöitä. Itse tunnen hyvinkin läheisesti yhden suvun, ja ovat kyllä erittäin hyvin käyttäytyviä. Tämä suku koostuu miellyttävimmistä ihmisistä mitä tunnen. Kyllä saisi moni "meikäläinen" ottaa mallia heidän käytöksestään.

Meille "normaalia" työtä he eivät tee, mutta senkin edestä ajavat ja kouluttavat ravihevosia. Ja pitkää päivää tekevät niiden parissa. Kyllä sekin työstä käy, jos ette usko niin voitte sitä itse joskus kokeilla... :wink:

Mutta niin, on romaneissa tosiaan paljon tuota röyhkeää ja ylimielistä, vähemmän miellyttävää sakkia. Edellä vain halusin mainita, että kaikki heistä eivät ole häiriköitä..

Mahtuu niitä häiriköitä kyllä joka porukkaan, rotuun ja kulttuuriin katsomatta.
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:

www.puustikki.fi
Megaman
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

On 2004-12-13 16:42, Bomega wrote:
Mieluummin säkkiä hakkaa kuin ihmisiä salilla.
Jaa sen takia sielä salilla rampataan... :razz:
lepOsimA
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja lepOsimA »

Kun suomi kerran ostaa sähköä ja yms venäjältä niin miksei ostettaisi samalla sosiaaliturvapalveluja näille vekkuleille vähemmistöryhmään kuuluville joilla on sopeutumisvaikeuksia. eli jos rainer rötöstelee annettetaan igorille se sosiaaliturva kouraan siitä hyvästä että ne pitää rainerille pientä hupileiriä siperian sivukylillä.
Timotee
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Timotee »

On 2004-12-13 12:56, djtonzah wrote:
Taidan olla sitten sen verran ärsyttävän näkönen heppu tai sen näkönen et voi olla jo tappelussakin haastetta.. :grin:
OT; itse olen aina, nimenomaan AINA koska tätä kävi yhteen aikaan tosi usein :smile: , ajatellut vastaavan johtuvan siitä että olen niin hyväluontoisen ja lempeän näköinen etten lyö takaisin... mikä tähän asti toki onkin pitänyt paikkansa. Aina oli joku iholla haastamassa, nykyään harvemmin(etsi kuvani searcilla, julma..) :smile:

Ootteko muuten kukaan kiinnittänyt huomiota siihen mustilaisten autokalustoon? Merssuu ja volovoo on toki aina ollut, mutta meilläpäin ne on siirtyneet Opeleihin! Alussa ruosteisten japsien jälkeen ilmeistyivät katukuvaan yhtä ruosteiset E-Kadetit ja viime aikoina on nähty jo A-Vectrakin heikäläisten käytössä. :???: Niitä ei ymmärtääkseni ihan niin helposti saa liikkeelle ilman avaimia?
Vectr@ B
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Vectr@ B »

Ootteko muuten kukaan kiinnittänyt huomiota siihen mustilaisten autokalustoon? Merssuu ja volovoo on toki aina ollut, mutta meilläpäin ne on siirtyneet Opeleihin! Alussa ruosteisten japsien jälkeen ilmeistyivät katukuvaan yhtä ruosteiset E-Kadetit ja viime aikoina on nähty jo A-Vectrakin heikäläisten käytössä. :???: Niitä ei ymmärtääkseni ihan niin helposti saa liikkeelle ilman avaimia?
[/quote]Olen huomannut aivan saman, on farkku astraa, A vectraa.
Zeni
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Zeni »

On 2004-12-13 16:36, Megaman wrote:
Heh,sitten jonain päivänä jos vihaan manneja,vihaan niitä jossain muualla kuin netissä.Täällä se on yhtä tehokasta kuin puisi nyrkkiä taskussaan.Tai hautoo asioita pääkopassaan...
Onko tässä valtiossa muka muita mahdollisuuksia puida nyrkkiä taskussa ?

Monesti tuntuu, että nämä puolustelijat ovat kaikkein pahimpia sinisilmiä, sortajia ja rasisteja. Jopa minäkin olen (!!!) ymmärtänyt etteivät kaikki romaanitkaan ole mulkkuja, mutta tuntuu että nämä Superi:n kaltaiset eivät ihmiset voi käsittää sitä, että Rainerkin tekee virheitä ja rikoksia. Toivottavasti saat tälläisen ihmeperheen naapuriisi.
Antaisit varmaan henkesikin jos he pyytäisivät ?

Jos joku jaksaisi lukea tuon aloitusviestin niin siitähän se erittäin hyvin selviää, miksi romaaneista ajatellaan sitä mitä ajatellaan. Siitä se asennekasvatus lähti.

Selittäkää joku mistä tuo humanistijuttu tulee ? Siihen törmää vähän väliä, mutta en ymmärrä sen asiayhteyttä,kiitos.

Kuva

<font size=-1>[ This Message was edited by: Zeni on 2004-12-14 10:51 ]</font>
Megaman
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

On 2004-12-14 10:49, Zeni wrote:
Toivottavasti saat tälläisen ihmeperheen naapuriisi.
Antaisit varmaan henkesikin jos he pyytäisivät ?
Kumma juttu,jos täällä vitsiä viljelee,niin yleensä tulee väärinymmärretyksi.(tämähän on vitsiosio,tietääkseni? :wink: )
Tässä viestiketjussa sen on jälleen kerran hyvin huomannut.Aiheena varsin räjähdysherkkää kamaa,joten tein kait hölmösti,kun rupesin kommentoimaan ylipäätään... :lol:

Jankutus ja mielipiteenvaihto tämän aiheen ympärillä ei varmasti poista itse ongelmia,eikä johda mihinkään tuloksiin,sen tietää meistä varmaan jokainen.

Kansanryhmien kiihottamiseen löytyy varmaan pätevämpiäkin kanavia,kuin tämä OCF :wink:
Marko#
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Marko# »

Olin sairaalassa ku umppari leikattiin, ni jumankauta juu ku manneja pyöri siä tiloissa ihan hulluna!! Ne on joutunu asentaan penkkeihin käsinojia ettei ne makoilis niillä penkeillä.. Ku suomalainen makoilee kaiket päivät sairaalan penkeillä?!
Niin ja ku menin citymarkettiin ni manne prkl vetäs invapaikan viereen, ihan oven eteen.. Kyä rupes niin kyrpiin
Zeni
'Diplomat'
'Diplomat'

On 2004-12-14 11:44, Megaman wrote:

Kumma juttu,jos täällä vitsiä viljelee,niin yleensä tulee väärinymmärretyksi.(tämähän on vitsiosio,tietääkseni? :wink: )
Nyt meni mun quotet perseelleen. Eli ainoastaan tuo alku oli tarkoitettu sulle. Ei muu, anteeksi väärinymmärrys.
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
Megaman
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

On 2004-12-14 14:53, Zeni wrote:
Nyt meni mun quotet perseelleen. Eli ainoastaan tuo alku oli tarkoitettu sulle. Ei muu, anteeksi väärinymmärrys.
Ei se Mitn! :smile:
Zeni
'Diplomat'
'Diplomat'

On 2004-12-14 15:40, Megaman wrote:
Ei se Mitn! :smile:
Hienoa suomalaista perinnemusiikkia :wink:
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
Lukittu