Uusi kuvapalvelin on valmis käytettäväksi.

Keskustelua Opeleista
ekto
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ekto »

Havericy, jos haluat kuvan poissa niin ilmoita siitä minulle. Kuvatiedoston nimi esim. kuva.jpg

Sitä jokeiselle käyttäjälle omahakemisto juttua mun täytyy vielä miettiä. Yks mahdollisuus olisi ehkä, eli tonne tulis erikseen käyttäjä hakemisto. Eli olisi toi autopohjanen hakemisto ja sitten käyttäjäpohjainen hakemisto.

Jos olisi pelkkä käyttäpohjainen on siitä huono, että jos haluaa katella vaikka omegojen kuvia, niin täytyy selata kaikki käyttäjät läpi. Tietenkin jos toi searchi toimii niin sitten ei.

Pähkäilen tänään sitä käyttäjäpohjaista juttua. Tonne voi luoda sellaisia virtuaalihakemistoja, joten samaa kuvaa voidaan näyttää toisessakin galleriassa asettamalla se assosatiiviseksi siihen...
ekto
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Nyt siellä on sellainen käyttäjät galleria. Ei oo vielä kaikkia kuvia, varmaan illalla päivitän. Pitää välillä tehdä tätä oikeaakin työtä :smile:

Amppa,
ei paljasta pintaa/läskejä puolialastomia afroameriikkalaisia :smile: Kummajaiset kansioon voi lähinnä laittaa outoja/naurettavia menopelejä.
RedTop
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja RedTop »

On 2004-12-16 12:26, Pinohiiri wrote:
On 2004-12-16 12:08, RedTop wrote:
Hirmu hyvä juttu, että joku viitsii tehdä tuollaiset sivut! Niin, voisiko nuo kuvat laittaa silleen, että esim. Ascona-A valikosta avutuisi kuvat siten, että kunkin käyttäjän lähettämistä kuvista siinä näkyisi vain yksi (esim. joku yleiskuva autosta) ja tätä klikkaamalla avautuisi loputkin auton kuvat (ja tietysti se yleiskuva)?
tuollaista minäkin yritin hake ja siihen pikku kuvan alle käyttäjän nimi. ota mallia vaikka tämän sivun kuva osiosta.
Niin tosiaankin. Eli just tähän tyyliin, niinkuin täälläkin on nuo jäsenten autot. Eli, ensin klikataan valikosta automallia esim. Ascona-A, sitten tulisi näkyviin kaikkien käyttäjien, joilla on ascona-A, kuvat (vain yksi kuva per käyttäjä) ja tästä voisi valita kenen käyttäjän kuvia haluaa katsoa. Näin ei kaikkien käyttäjien kuvat ole samassa läjässä, vaan ikään kuin omissa kansioissa.
Amppa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Amppa »

On 2004-12-16 12:56, ekto wrote:
Amppa,
ei paljasta pintaa/läskejä puolialastomia afroameriikkalaisia :smile: Kummajaiset kansioon voi lähinnä laittaa outoja/naurettavia menopelejä.
:lol: :lol: :lol:
Paljasta nyt :wink:
Kansa vaatii! :wink:
http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... 4&start=15
Linkitätkö vielä tonne jookos kookos? :smile: Mä lähen luistelemaan
Keli ku keli, niin sutenööri se v*tut välittää
RedTop
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja RedTop »

Nyt siellä on sellainen käyttäjät galleria. Ei oo vielä kaikkia kuvia, varmaan illalla päivitän. Pitää välillä tehdä tätä oikeaakin työtä :smile:

Amppa,
Anteeks että vielä häiritsen ja vaivaan! :wink: Eli en tarkoittanut että olisi erillinen "Käyttäjät" -valikko, vaan että käyttäjät olisi ikään kuin alavalikkona siten, että esim. minä (RedTop) olisin "Vectra-A" -valikossa alavalikkona ja Ekto olisi "Vectra-B":ssä alavalikkona jne. kukin käyttäjä sen mallin alavalikossa, jonka auton omistaa. Muuten juuri tuohon tyyliin kuin on tuo "Käyttäjät" -valikko, mutta malleittain.
ekto
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

On 2004-12-16 13:02, Amppa wrote:
Amppa,
:lol: :lol: :lol:
Paljasta nyt :wink:
Kansa vaatii! :wink:
http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... 4&start=15
Linkitätkö vielä tonne jookos kookos? :smile: Mä lähen luistelemaan
En voi laittaa, kun se on kielletty. Lähtee muuten kuvapalvelin poissa. Juuri tämän uhan takia joudun tarkastamaan kaikki kuvat ennen kuin niitä voi tarkastella...
Appura
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Appura »

Ei tule lukemaan tota Upload a picture vaikka olen registeröityny ja logannu sisään
ekto
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

On 2004-12-16 13:09, RedTop wrote:

Amppa,
Anteeks että vielä häiritsen ja vaivaan! :wink: Eli en tarkoittanut että olisi erillinen "Käyttäjät" -valikko, vaan että käyttäjät olisi ikään kuin alavalikkona siten, että esim. minä (RedTop) olisin "Vectra-A" -valikossa alavalikkona ja Ekto olisi "Vectra-B":ssä alavalikkona jne. kukin käyttäjä sen mallin alavalikossa, jonka auton omistaa. Muuten juuri tuohon tyyliin kuin on tuo "Käyttäjät" -valikko, mutta malleittain.
Tällä hetkellä joudun tekemään assostiivisuudet käsin, joten autokohtainen käyttäjä hakemisto tuntuu turhan työläältä. Täytynee katsoa jos jossain vaiheessa jaksaa, tai jos uuden version myötä työn voi automatisoida.

Vinkki:
Autokuvia voi lisätä vain autokansioista. Ne siitten päivittyy (ajan myötä) käyttäjäkansioihin...
ekto
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

On 2004-12-16 13:50, Appura wrote:
Ei tule lukemaan tota Upload a picture vaikka olen registeröityny ja logannu sisään
Eli menet sen auton/gallerian kohdalle johon kuvan haluat ja katsot sitten näkyykö alhaalla "upload a image". (kuuluisi olla "an" :smile:

Kuvia ei voi lisätä käyttäjäkansioon, koska niitä ei fyysisesti ole...

EDIT: galleriaan on avattu "Apua!" osasto.
Sinne vaan kysymyksiä jos on ongelmia.

<font size=-1>[ This Message was edited by: ekto on 2004-12-16 14:11 ]</font>
ekto
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Lotus402, siellä on erikseen Lotus kansio, joten jos mahdollista niin pukkaat ne kuvat uudestaan.

Kuvien siirtely on työlästä, joten siirsin sinne ne kaksi ensimmäistä.
Amppa
'Diplomat'
'Diplomat'

On 2004-12-16 13:12, ekto wrote:
En voi laittaa, kun se on kielletty. Lähtee muuten kuvapalvelin poissa. Juuri tämän uhan takia joudun tarkastamaan kaikki kuvat ennen kuin niitä voi tarkastella...
Ymmärrän yskän :wink: Joko sain matkan banaanisaarille? Kyllä mulla tolle varmaan ihan oikeetakin käyttöö on, että kiitosta vaan.

ps. Oishan siinäkin ajoneuvo ollu :smile:

Ei toiminu mulla noille kummajaiset ja osia osioille uppaus äsken vai oliko vika vaan penkin ja monitorin välissä?
Keli ku keli, niin sutenööri se v*tut välittää
ekto
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

On 2004-12-16 15:06, Amppa wrote:
On 2004-12-16 13:12, ekto wrote:
Ymmärrän yskän :wink: Joko sain matkan banaanisaarille? Kyllä mulla tolle varmaan ihan oikeetakin käyttöö on, että kiitosta vaan.

ps. Oishan siinäkin ajoneuvo ollu :smile:

Ei toiminu mulla noille kummajaiset ja osia osioille uppaus äsken vai oliko vika vaan penkin ja monitorin välissä?
Eli menet sinne kummajaiset/osia galleriaan ja sitten katson vasemmasta alalaidasta, jos näkyy upload nappula...
Lotus402
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Lotus402 »

On 2004-12-16 15:06, ekto wrote:
Lotus402, siellä on erikseen Lotus kansio, joten jos mahdollista niin pukkaat ne kuvat uudestaan.

Kuvien siirtely on työlästä, joten siirsin sinne ne kaksi ensimmäistä.
Joo muuten hyvä mutta tuolta Lotus ja Omega A osioista puuttuu upload a picture valinta vaikka olis niin maan perkuleesti loggautunut ja virkistellyt noita sivuja. Samoin näyttää olevan Apua osiossa...

Niin ja noi pari ei sitte näy ainakaan mun tunnuksen alla kuvina :eek:
God created turbo-lag to give V8s a chance

A naturally aspirated engine, is an engine with never-ending lag
G T S
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja G T S »

Ei toimi uppaus mullakaan vaikka teen siten, että ensin login sisään ja sitten vectra c ja pitäs näkyä upload an image, mutta ei vaan näy. Upload an image näkyy vaikka en ole kirjautunut sisään niin vectra b kohdassa. :sad:
Mazda 6 2.5 Sport 2008 Black
Amppa
'Diplomat'
'Diplomat'

On 2004-12-16 15:22, ekto wrote:
Eli menet sinne kummajaiset/osia galleriaan ja sitten katson vasemmasta alalaidasta, jos näkyy upload nappula...
No en mä nyt ihan niin töhö/sokee oo
<b>Edittiä</b>
Tämmöst tänään

<font size=-1>[ This Message was edited by: Amppa on 2004-12-16 16:07 ]</font>
Vastaa Viestiin