Tulipa tuossa ostettua käyttöautoksi B-omega. Soittimena Philipsin alkuperäinen kasettisoitin, löysin siihen lisäksi niin sopivasti CD-boksin että nyt pitäisi sitä paikoilleen laitella. Soittimen nyppäsin keskikonsolista pois, mutta sieltäpä ei löytynytkään sopivaa liitintä, sieltä lähtee vain nippu johtoja konsolin taakse, eli missähän tuon CD-boksin liitin majailee? Ilmeisesti se on piilotettu johonkin "helppoon" paikkaan?
toinen kysymys koskee lämppärin säätimien valoja, kuskin puoleiset säätimet nimittäin eivät loista laisinkaan. Eli miten pääsee ko. polttimoihin parhaiten käsiksi?
Onko tosiaan niin että CD:n ohjaukseen omaaviin mankkoihin ei ole valmiiksi laitettu CD:n pistoketta? Siinä johtosarjassa on sitten tietysti kaikki kaiuttimien johdot ym. mukana, joita en tarvitse...
Mulla oli aikaisemmin Omega -96 2,0 16V Autom CD, siinä ei ollut sitä johtosarjaa valmiina, siinä johtosarjassa on ISO-liittimet ja paikka siihen boxille menevälle johdolle! Aikas ahdas tunkea se johtonippu sinne mankan taakse.
Meillä oli alkuperäisenä Philipsin radiokasettisoitin jossa CD-vaihtajan ohjaus sekä rattikauko-ohjain. Vaihtaja on saman tehtaan Blaupunkt, 6 levylle muistaakseni. Välikaapeli on kytketty siihen samaan ISO-liittimeen jolla radio muutenkin kytketään autoon.
Cd-boxin johtosarja löytyy vain jos tilattu tehtaalta cd-boxin kanssa.
Ei muuta kuin tekemään itse ja asentamaan. Näin ainakin itse tein ja pelittää hyvin.