omegaan turbo
Eli tuollanen projekti olis tarkotuksena aloittaa jossain vaiheessa lähiaikoina.
Ja autohan oli A-omega vm.89 2.0 8venaa...
Olen ajatellut ahtimeksi garretin to3 ahdinta
ja tietty joku välijäähytinkin keulille eksyy...
Mut sitten mitäs muuta pitäs tehä, tietty kone käydään täysin läpi, minkä valmistajan laakerit kannattaa hommata??
Entäs männät visecosta oon kuullu oikeestaan pelkkää hyvää.
Entä moottorin ohjaus tuskin onnistuu pelkällä motronikin säätämisellä eli olisko haltekki hyvä???
Minkä kokoinen pakoputkisto autoon kannattaa rakentaa???
Tarkotuksena oli saada koneesta tehoa n.250hv...
Ja autohan oli A-omega vm.89 2.0 8venaa...
Olen ajatellut ahtimeksi garretin to3 ahdinta
ja tietty joku välijäähytinkin keulille eksyy...
Mut sitten mitäs muuta pitäs tehä, tietty kone käydään täysin läpi, minkä valmistajan laakerit kannattaa hommata??
Entäs männät visecosta oon kuullu oikeestaan pelkkää hyvää.
Entä moottorin ohjaus tuskin onnistuu pelkällä motronikin säätämisellä eli olisko haltekki hyvä???
Minkä kokoinen pakoputkisto autoon kannattaa rakentaa???
Tarkotuksena oli saada koneesta tehoa n.250hv...
Kyllähän ne tonne 700€paikkeille menee,jos ei ylikin.
Mutta Wisecot on raakalakiset eli täytyy sorvauttaa männän päihin palotilat.
Itekkin meinasin eka laittaa Wisecot mutta Kosunen sai puhuttua ympäri ja meinasi et ne let männät kestää kyllä sen mitä koneesta saa tehoja irti.
Eikös firges astrassakin ollut Let,in männät ja Ojennuksen kiertokanget...näin ainakin muistelisin et tdi lehdes luki kun auto siinä esittelyssä oli.Ja tehoja tais olla jotain +400hv
Tiiä sitte...
Mutta Wisecot on raakalakiset eli täytyy sorvauttaa männän päihin palotilat.
Itekkin meinasin eka laittaa Wisecot mutta Kosunen sai puhuttua ympäri ja meinasi et ne let männät kestää kyllä sen mitä koneesta saa tehoja irti.
Eikös firges astrassakin ollut Let,in männät ja Ojennuksen kiertokanget...näin ainakin muistelisin et tdi lehdes luki kun auto siinä esittelyssä oli.Ja tehoja tais olla jotain +400hv
Tiiä sitte...