Terve,kaikki!
Olen harkitsemassa Opel Omega farkun vm.94-96 ostoa.Kysyisinkin siis,mitä ko.mallin ostossa kantsii ottaa huomioon noin ylipäätään. En tarkoita nyt mitään ruostehommia tai iskareita,vaan nimenomaan kyseisen mallin mahdollisia "tyyppivikoja" ja vaaran paikkoja.Kyseessähän on kuitenkin suurehko summa rahaa,enkä haluaisi langeta korjauskierteeseen heti alkumetreillä,jos kohta en muutenkaan.
Tahdon itselleni ja perheelleni luotettavan,käyttövarman ja kuitenkin tehokkaan ja nimenomaan takavetoisen auton,jolla voisimme taittaa suhteellisen huolettomasti seuraavat 100tkm.
Toivoisin fiksuja ja asiallisia vastauksia mahd, pian.Eli kannattaako vai ei?
omegat
Itse olin vastaavassa tilanteessa hetki taakse päin ja kyselin myöskin apua täältä loistavalta asiantuntijafoorumilta... tuossa minun aloittamani keskustelu, joka sisaltää vähän kaikenlaisia kommentteja: http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... 28&forum=5
Omega tuli ostettua ja 2.5TD padalla...kivaa on ollut laivalla ajaa...tilaa ainakin riittää. Voisin jopa suositella.
Omega tuli ostettua ja 2.5TD padalla...kivaa on ollut laivalla ajaa...tilaa ainakin riittää. Voisin jopa suositella.
Vectra C 1.8 Comfort STW -04
-Ex. Omega B 2.5TD STW -95
-Ex. Vectra A 2.0 aut -90
-Ex. Ascona C 1.3s -85
-Ex. Omega B 2.5TD STW -95
-Ex. Vectra A 2.0 aut -90
-Ex. Ascona C 1.3s -85
-
Pistoolisankari
- OCF Member 2023

Erona mm. nahkaratti, nahk. vaihdekepinnuppi, korinväriset peilinkopat ja maski, alumiinivanteet, Diamond-merkki etulokasuojissa . Nämä ainakin tuli mieleen erona esim. GLS -malliin.On 2004-12-16 21:06, Pistoolisankari wrote:
mitä eroa on -92 mallin cd diamond mallissa tavalliseen cd malliin? tai yleensäkin ihan tavalliseen omegaan?? tämä on vielä A-omega
Mulla on tuontiomppu -95 2.5 v6 CD aut. farkku, jolla on kohta ajettu 52tkm täällä Suomessa Ainoa vika on tähän asti ollut oikea raidepään uloin nivel, joka on tunnetusti kulutustavaraa eikä onneksi kallis osa. Muuten on ollut ongelmatonta ajoa eli mitään isoa vikaa ei vielä ole ilmaantunut. Auto perhekäytössä joka päivä, mihin auto onkin parhaiten tarkoitettu. Ainoa miinus on suuri bensakulutus näin talvella nurkka-ajossa, maantiellä kohtuullisemmin. Muuten mukavaa menoa ja varustelu auton hintaan nähden loistava.On 2004-12-07 19:39, IlkkaT. wrote:
Terve,kaikki!
Olen harkitsemassa Opel Omega farkun vm.94-96 ostoa.Kysyisinkin siis,mitä ko.mallin ostossa kantsii ottaa huomioon noin ylipäätään. En tarkoita nyt mitään ruostehommia tai iskareita,vaan nimenomaan kyseisen mallin mahdollisia "tyyppivikoja" ja vaaran paikkoja.Kyseessähän on kuitenkin suurehko summa rahaa,enkä haluaisi langeta korjauskierteeseen heti alkumetreillä,jos kohta en muutenkaan.
Tahdon itselleni ja perheelleni luotettavan,käyttövarman ja kuitenkin tehokkaan ja nimenomaan takavetoisen auton,jolla voisimme taittaa suhteellisen huolettomasti seuraavat 100tkm.
Toivoisin fiksuja ja asiallisia vastauksia mahd, pian.Eli kannattaako vai ei?
-
Pistoolisankari
- OCF Member 2023