että mitenkä ne kuuluisi toimia.
Mulla on usa-tuonti GT, en saa valoja oikein toimimaan. Katkasijasta puoliväliasennossa ei tapahdu mitään, ja ala-asennossa syttyy ajovalot ja puskurin alla sumuvalot. Mistähän ne valot sais vaihtumaan? Viiksestä toimii vain vilkut.Onko -71 vaihtaja lattiassa. Tässä vehkeessä ei ole lattiassa muutakuin pissapojan kumitatti. Pitäiskö se katkasijan eka asento olla parkeille? Ilmeisesti täytyy vaihtaa sellaiset umpiot missä on parkit. Nykyiset on vielä jenkkimallia ilman symmetriaa. Kuinka ne teidän GT:n valot toimii.Olisin vinkeistä tyytyväinen.
GT:n valoista kyselisin...
-
caravaanari3,0
- 'Admiral'

Taitaa tuolta opel 60&70 foorumista löytyä paremmin tietoa GT Opeliin. Täällä pyörii enemmänkin noita uudempia pelejä, ja niiden rakenteluun erikoistuneita ihmisiä... Mutta hieno tommonen GT on, itse olen kerran pikkupoikana joskus 80 luvulla päässyt kyytiin, kun naapurilla oli semmonen rakenneltu kirkkaan keltainen ja 2,4 litrasella padalla. Jätti kyllä pysyvän jäljen aivoihin, jos joskus vielä... 
Tulee lähetettyjen viestien määrän perusteellaOn 2004-12-23 13:35, jounir wrote:
Siitä ne valot pikkuhiljaa syttyy,kun jaksaa vaan olla tiskin alla selällään. Mutta yhtä asiaa mä oon ihmetelly että mistä helvetistä tuo teksti "kadett" on tullut tuohon käyttäjätunnukseni alle. Tuohan on loukkaus Opel GT miehelle.
Taitaa FAQ:sta löytyä nuo viesti rajat millä vaihtuvat, yksi hyvä vaihtoehto löytyy minun nimimerkin alta
TBD
Se on vain "titteli", tulokas on aluksi "Agila", joka ei ole oikein oikea Opel ollenkaan, kun on 10 viestiä kirjoittanut, niin on kadetti. Kun saa 50 viestiä täyteen, niin "pääsee kadettikoulusta" ja "valmistuu" kapteeniksi (Kapitän). Sitten tulee seuraavaksi amiraali (Admiral) ja sitten siirrytään sotilasuralta politiikkaan ja päästään senaattoriksi (Senator). Kun on tänne rustannut yli tuhat viestiä, niin on jo kansainvälisten toimien aika ja diplomaatin ura alkaa (Diplomat). Ja näiden "arvojen" sijasta voi tietysti olla kerhon jäsen tai toimihenkilö.On 2004-12-23 13:35, jounir wrote:
Mutta yhtä asiaa mä oon ihmetelly että mistä helvetistä tuo teksti "kadett" on tullut tuohon käyttäjätunnukseni alle. Tuohan on loukkaus Opel GT miehelle.
Nuo ovat siis Opelin mallistosta lainattuja "titteli"-nimiä, joita tulee noiden viestimäärien mukaan.
GT kun ei oiken titteliksi käy, vaikka onkin yksi Opelin kauneimmista malleista kautta aikojen. Vuonna 2002 täällä foorumissa pidetyssä äänestyksessä kauneimmasta Opel-mallista GT päätyi mallisarjapohjalta neljännelle sijalle. Siinä tosin varmaan moni veti "kotiin päinkin". Silloin yksittäisistä vastauksista GT pääsi kuitenkin kolmannelle sijalle, yhteen laskettuina Vectra B kiilasi edelle.
Voisi olla mielenkiintoista tehdä tuollainen kysely tänä päivänä ja tutkia onko kahdessa vuodessa mielipiteet muuttuneet.
Tuolloin kauneimmaksi valittiin Calibra (86 ääntä), toisena oli Omega A (66 ääntä), käytännössä pääasiassa Lotus Omegan (56) äänien varassa, kolmantena oli Vectra B (47), neljäntenä GT (39) ja viidentenä Manta A ja Astra G (pääasiassa Coupén äänillä) tasaäänillä (37 ääntä molemmilla).
Tuolloin äänet annettiin siten, että jokainen äänestäjä sai valita 3 kauneinta mallia ja antaa näille 3, 2 ja 1 pistettä.
Ei tähän nyt kuitenkaan aleta kerätä uutta listaa, tehdään se sitten omaan ketjuunsa jossain vaiheessa.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70