ajotietokoneen näyttö välkkyy

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Phiit13
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Phiit13 »

eli olis tämmöinen ongelma:kun laittaa puhaltimen täysille,alkaa tuo ajotietokone välkkymään.Heti kun puhaltimen laittaa asteen pienemmälle eli 3 ni vika poistuu.Ja en tiedä kuvittelenko mutta kun jos puhallin on täysillä ja vielä samaan aikaan on toi ilmastointi ja jäähdytys päällä,niin ´välkkyminen kasvaa.Jos joku tietää ni apu otetaan vastaan.Kiitoksia Paljon!!Ja auto oli siis vectra B cdx -96
ascona_c
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

Vilkkuuko ne näytön taustavalot? Siis, välillä näyttö käy kokonaan pimeänä, ja taas kohta kirkkaana. Vai häipyykö vain tekstit?
Phiit13
'Kadett'
'Kadett'

Koko näyttö sammuu ja syttyy ku joulukuusi,ei siis teksti ainoastaan.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Phiit13 on 2004-12-23 19:26 ]</font>
suke
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja suke »

sama ongelma täälläkin.. kiva ois tietää mistä tollanenkin johtuu. Taitaa olla vaa vectran ominaisuus, ei vika. Taikka jos sillä vaan on vähän joulumieltä ja siks vilkkuu...
Phiit13
'Kadett'
'Kadett'

Eli jos jollain tietoa em.viasta ni kirjoitelkaa,olisi kiva tietää kun vika on alkanut vasta lähiaikoina.Eikä toi ny aivan normaalilta vaikuta.Kiitos paljon jos joku tietää kertoa.
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Koitappa vaikka ensimmäisenä mitata latausjännite,kun edellämainitut sähkölaitteet päällä ja katso pysyykö tasaisena.
ascona_c
OCF Member 2020

Kosketushäiriöitä tietokoneen liittimissä? Hapettumaa?
Omassani ei vastaavaa vikaa (vielä) ole ilmennyt.
Phiit13
'Kadett'
'Kadett'

Nyt seuraa tyhmä kysymys:mistä mä alan etsimään noita ajotietokoneen kyseisiä liittimiä?Toiv.ei tarvis koko autoa purkaa:)En ole meinaa perehtynyt kauheasti noihi,ku auto ei ole ollu vielä kauhean kauaa minulla.Kiitoksia jos viittitte kertoa!!kiitoksia myös tosta virranmittaus jutusta!!

<font size=-1>[ This Message was edited by: Phiit13 on 2004-12-24 18:25 ]</font>
ascona_c
OCF Member 2020

Varmasti on helpompiakin keinoja, mutta sanon sen tavan, kuinka olen itse saanut liittimen näkyviin.

1. Radio pois, ainakin omassani lähtee pois ihan vaan vetämällä, ei ole kummemmin kiinni. Sitten antenninjohto, ja liitin radiosta pois.
2. Irroita "paneeli" joka kiertää kytkimien, ja ilmansuuntausnappien ympärillä. Lähtee irti talttapäämeisselillä kampeamalla.
3. Irroita paneeli, jossa kytkimet (penkinlämmittimet ym.) ovat kiinni, lähtee irti kahdella ristipääruuvilla jotka ovat reunoilla näkösällä, taisi olla vieläpä kirkkaat ruuvit?.
4. Kun ruuvit ovat irti, kytkinpaneeli yksinkertaisesti "tipautetaan" kiinnikkeistään alas johtojen varaan. Nyt näet "ylävasemmalla" ajotietokoneen liittimen. Taskulamppu ei ole pahitteeksi.

Näin ainakin itse olen kojelautaa purkanut :wink:
Phiit13
'Kadett'
'Kadett'

Kun mä tempasen ton radion irti,ni kysyykö se sen jälkeen sitä koodia,ku mulla ei ole tietoa mankkani koodista.Eli pitääkö mun sit soittaa Opelille ja kysyä/ostaa se tieto niiltä??!On kyllä vakio mankkani ohjekirja,mutta missä se koodi on?!?V....taa jos se mankka pimenee,vielä kun siinä ei ole edes cd:tä,ku ei oo joutanu ostamaan;)
ascona_c
OCF Member 2020

On 2004-12-24 21:07, Phiit13 wrote:
Kun mä tempasen ton radion irti,ni kysyykö se sen jälkeen sitä koodia,ku mulla ei ole tietoa mankkani koodista.Eli pitääkö mun sit soittaa Opelille ja kysyä/ostaa se tieto niiltä??!On kyllä vakio mankkani ohjekirja,mutta missä se koodi on?!?V....taa jos se mankka pimenee,vielä kun siinä ei ole edes cd:tä,ku ei oo joutanu ostamaan;)
Auton mukana pitäisi olla tullut sellainen luottokortin kokoinen pahviläpykkä, jossa on mm. radion koodi. Ja kyllähän se koodia on vailla, jos sen liittimen irroitat :sad:
Ja sitten jos koodia ei todellakaan mistään löydä, niin pitää soittaa maahantuojalle ja kysyä koodi sieltä. Maksaa 20€.
Itse suosittelisin soittamaan entiselle omistajalle, ja kysymään koodia sieltä. Eipähän maksa mitään.

<font size=-1>[ This Message was edited by: ascona_c on 2004-12-24 21:17 ]</font>
Vastaa Viestiin