Ainut viesti mikä mulle on tullu on tullu sillon 6.12. Se on se tilausvahvistus (otsikoitu Auftragsbestätigung Ihrer Bestellung). Tossa tilausvahvistuksessahan on linkki josta voi seurata toimituksen edistymistä ja se on ollut koko ajan "Tilaus vastaanotettu" vaiheessa. (Bestellstatus: Bestellung eingegangen)
Ja kyllä mä omasta mielestä kaikki tiedot laitoin oikein, kun jokaisen sanan käänsin tolla babelfish:llä. Ehkä niillä ei sitten ole kyseistä soitinta tms..
Edit: harmittaa vaan kun eivät vastaa maileihin, kun olisin halunnut vaihtaa ton johonkin toiseen joka heiltä varmasti löytyy varastosta. Kohta ajellu 3 viikkoo ilman soitinta ja alkaa kyllä tympimään..
<font size=-1>[ This Message was edited by: djtonzah on 2004-12-23 09:56 ]</font>
www.carstereocomponents.de
djtonzah!!! Kuten Jjunior tossa aiemmin sanoi, ni meille tuli seuraavana päivänä maili jossa luki tyyliin tähän "die georderte ware wurde soeben versendet" Et uskaltaisin väittää, et jos et ole saanu mailia jossa lukee suurinpiirtein noin, ni tavara ei ole sillo lähteny!!! Syistä en sit tiedä? et onko loppunu varastosta vai mikä. Mut itellä, ni maanantaina tehtiin tilaus, tiistaina tuli maili jos luki toi ylläoleva ja siitä vko ni paketti postissa
Mulla oli sellainen tilanne, että netissä luki että soitinta on varastossa, mutta eipä ollutkaan, joten ei kuulunut johonkin aikaa mitään lisää. Sitten pistin viikon päästä mailia että mikä kestää (kun olin maksanut vehkeen jo etukäteen) ja vastasivat tuohon mailiin kyllä että laitetta ei ollut varastossa ja seuraavalla viikolla tulee. Ja tuli myös.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Nyt tuli viesti 3,5 viikon jälkeen.
Tämmönen:
"Guten Tag ,
die georderte Ware wurde soeben an Sie versendet.
MfG Ihr caraudio-Team / Abt.Versand
Thanks for your Order !"
Onkohan toi nyt se tilausvahvistus, jota olen odottanut kuin kuuta nousevaa? Ja nyt pitäis mennä noin viikko ennen kuin laite ehtii Suomeen asti vai meneekö kauemmin?
Tämmönen:
"Guten Tag ,
die georderte Ware wurde soeben an Sie versendet.
MfG Ihr caraudio-Team / Abt.Versand
Thanks for your Order !"
Onkohan toi nyt se tilausvahvistus, jota olen odottanut kuin kuuta nousevaa? Ja nyt pitäis mennä noin viikko ennen kuin laite ehtii Suomeen asti vai meneekö kauemmin?
Corsa OPC -09
- Lallevihtinen
- 'Diplomat'

- Viesti:
-
kumimuumi
- OCF Member

Siitä on jo aikaa kun tilasin tuolta carstereocomponentsista, asiallinen putiikki. http://www.schnaepp.de on myös hyvä.
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla