K&N 57i Astra G -02

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
dimon
'Agila'

Viesti Kirjoittaja dimon »

Morjes ja Hyvää Uutta Vuotta kaikille!

Olen lueskellut pari viestiä sitä K&N 57i kit:istä, ja sellaisen haluaisin pistää ny alle (1.8, 125hp). Vaatiiko se mitään erikoisempaa säätöä jälkikäteen? Miten asennuspuoli? Tuossa esim. oli joku juttu jostain anturista joka meni rikki.
Jos asennan, taikka muutenkin, olisi aika mielenkiintoista käydä penkis tarkistamassa koneen tehot. Missä olisi PK-seudulla hyvä/ suht. edullinen sellainen?

Noita K&N 57i saa muuten n. 95 eur Ebaysta kotiin toimitettuna, vaikuttaa ihan hyvältä.

Terveisin,
Dimi
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Jäsennumero: 1227

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

Käy sitten siellä penkissä ennen ja jälkeen asennuksen, niin saadaan faktaa ton hyödyllisyydestä.

Jos vielä viittit, niin mittaa tehot myös uudella tavallisella ilmansuodattimella, niin nähdään myös onko hävikkiä vanhalta suodattimelta vs, uusi suodatin
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
Direct22
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja Direct22 »

Mulla on ollu toi 57-kitti astrassa pari vuotta kesät talvet.Kaks asiaa olen huomannut,imuääni vedätettäessä on kovempi ja ehkä hienoinen parannus alaväännössä.On mulla myös lexmaulin tehoputki,mut ei kai näillä eväillä montaa lisä konia pellin alle saa.Moottori on 1.8(115hv).
Opel Astra Sports Tourer 1.4T Sport -2012
Kadett C City L 1.2N -1976
Saab 9-3 2.0t -2001 RE85 Stage 5
Ex. Vectra Wagon 2.2 Direct Elegance Irmscher -2004
Vastaa Viestiin